Ulkona ei saa hengitettyä kunnolla ja nyt on vasta aamupäivä.
Voimia kaikille ja muistakaa kylmä suihku.
Kankaanpää: 7.8.2023 kaikkien aikojen tukalin Trooppinen ilma
7
370
Vastaukset
- Anonyymi
Kylymä täs jo vähä tulee, ku ilmalämpöpumppu tos jäähryttää. Täytyy välis käyrä pihalla lämmittelemäs. Ja viisaille on se ihan oikein sääretty, tuo kylymä oli vitsi, oikeasti nyt on sopiva lämpö ja sopivan kuiva huoneilma.
- Anonyymi
Täällä sama, ilmalämpöpumppu viilentää ja kuivaa sisäilmaa mukavasti, antaa tulla vaan vaikka +35 astetta ulkona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä sama, ilmalämpöpumppu viilentää ja kuivaa sisäilmaa mukavasti, antaa tulla vaan vaikka 35 astetta ulkona.
voi miten lapsellista! minä juon Koskenkorvaa ja hyvin menee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi miten lapsellista! minä juon Koskenkorvaa ja hyvin menee
Ja taskulämmintä koskenkorvaa
- Anonyymi
ei tää lämpö oo viel mitää. sitte voidaa sanoo ku on vähintää 70 astetta nii sitte olis jo ok lämpö.
- Anonyymi
Olis saanut vähän lämmetä lisääkin vaikka ulkona olinki töissä koko päivän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890