Tänäänkin pimeänä eikä edes lappua ovessa. Useampana päivänä ollut nykyisin kiinni kesken päivän kun olen tavoitellut. Missä vika? Nkmim on mulla ongelmat.
Mikä Mustia ja Mirriä vaivaa Kpäässä
7
719
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko tullut konkka kun alkoivat hinuri-ihmisoikeuksilla mällätä. Kyllä lemmikkikaupan pitäisi olla lemmikkikauppa eikä ilmoitella priden aikaan hesarin etusivulla olevnsa Musti ja Musti. Itse ainaki poikotoin syvästi.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179683148
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Musti on poissa tolaltaan kun ei ole saanut mirriä.
- Anonyymi
Kaikki eläimiin liittyvä asia on meillä täällä kankaanpäässä herkkä aihe. Ei tarvi kun nettiin laittaan ilmotuksen karanneesta lemmikistä niin johan käydään päälle kun yleinen syyttäjä.
Ja mitä tuohon mustiin ja mirriin tulee niin eipä taida kauaa kyseinen kauppa olla toiminnassa. - Anonyymi
On sulla ongelmat
- Anonyymi
Miksi m&m on jatkuvasti kiinni
- Anonyymi
Olisko kyse ihan normaalista työntekijä pulasta,yksi esim saikulla ja muutama muu työntekijä keksineet lomapäivälle tekemistä.
Tuskin on kyse mistään edellä mainituista ihmisoikeuksista tai että olisi huvin vuoksi suljettuna.
Paljon on kyseinen myymälä kyllä ollut kiinni,pitäisi skarpata ettei ovia tarvitse lopullisesti sulkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890