Nuoriso joistakin tulee kunnon nuoria aikuisia joistakin tulee pelkkä konna niin edelleen jos totta
Puhutaan oma kokemus hulikaaneista
Pitää paikaanssa
Hyvä juttu kun aatelee sitä miten
6
692
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tule enää kunnon aikuisia, ei ole tullut enää pitkään aikaan, kunnon aikuisten tulo loppui siitä saakka jolloin alkoi vapaa kasvatus.
- Anonyymi
Kunnon aikuinen? Pidätkö itseäsi kunnon aikuisena? Ajatusmailmas perusteella olet tehnyt koko elämäs paskaduunia pienellä palkalla ja saanut juuri ja juuri elätettyä ittes+saanut viinapullon viikonlopulle.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179688662
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Erotkaa kirkosta ajoissa kun teidät on väkisin kastettu pää märäksi kukaan ei pidä siitä on ns pakko uskoa mitä soopaa kerrotaan opettajat valehtelee minkä ehtii
- Anonyymi
Kyllä nuorista tulee samalla tavalla kunnollisia kun aina ennenkin. Jopa noista äänekkäistä mopopojista tai tytöistä (anteeksi henkilöistähän pitää puhua) ettei leimaa.
Me entisetkin nuoretkin touhuttiin välillä ilman järkeä,
ja silti suurinosa ihan kunnollista väkeä.
En tiedä kun minun kohdalle ei vielä ole sattunut yhtään kamalaa nuorta, ovat fiksua porukkaa. - Anonyymi
Huijari oot omalehmä ojassa totuus sattuu
Se näkyy jo rikosissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635