Pienipeniksisyys huolestuttaa

Anonyymi-ap

Olen aina ollut huolestunut penikseni koosta,ja minun on vaikea päästä sinuksi tämän asian kanssa.Penikseni lepotilamitta on 4,5 cm,ja erektiomitta on 8 cm,en ole ylipainoinen.Olen saanut naisilta sellaisia kommentteja että en pysty edes normaaliin seksiin kun penikseni on liian pieni.Eikä sekin harrastaminen minullekaan kovin suurta nautintoa tuo.Halusisin vakisuhteen mutta ei se ongelmani johdosta taida onnistua.En tiedä saanko tähän apua mistään,vai joudunko koko loppuikäni murehtimaan tätä asiaa.

1

446

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Peniksenvenyttäjät todella toimivat, mutta se vaatii kärsivällisyyttä ja harjoittelu tekee mestarin. Noilla venyttimillä voi saada periaatteessa kuinka pitkän kalun tahansa, mutta jos ajatellaan että tähtäimessä olisi esim erektionn 12-13cm penis niin uskoisin sen vuodessa parissa onnistuvan, mutta todellakin asialle täytyy omistautua eikä se suurimmalle osalle ole mahdollista.

Kaikenlaisia virityksiä on olemassa, jossa kalu esim sidotaan venytyksessä reiteen kiinni ja voi täten käydä koulussa tai töissä normaalisti kunhan oppii käyttämään laitteita jossa tosiaan kokemus tekee mestarin.
      Itse venyttelin vuosia enkä pituutta enää tarvitse. nykyään vaan pumppailen penistå paksummaksi ja sekin tuntuu tuovan väliaikaisesti pituutta.
      Teen pumpputreenin esim 20min ja laitan sen jälkeen heti penisrenkaan juureen. Penis pysyy näin vakka koko päivän 1.5-2 kertaa pitempänä kuin lepomitta ilman harjoitusta. Kyllähän tämä väkisinkin lepopituutta ja erektiopituutta pitkässä juoksussa lisää. Minulla yli 10v kokemus asiasta ja lähinnä huvikseni pumppailen kun makeen näköinenhän se iso veltto kulli on ja erektio kovempi ja paksumpi. Seksi tuntuu todellakin ihan erilaiselta kuin ilman mitäään penistreeniä. Tosin en tiedä huomaako naiset mitään eroa. Jonku verran on tullut kehua mukavan/sopivan kokoisesta peniksestä ja itsekin pidän sitä sopivan kokoisena. Naiset eivät todellakaan tykkää liian isoista peniksistä, tosin joillekin ei mikään voi olla liian iso, mutta näillä on paikat revenneet todella pahasti.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1351
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33