Kirjoitatko vielä tänne? Voisit mulle nikin paljastaa!!! Ite olen satunnainen kävijä, mut sun huumorisi jäi ikuisesti mieleeni kun oltiin menossa/paikalla/poistuttiin "niistä häistä."
Et kait kuollut kuten joku silloin väitti, mä sut sielä kaivosta kampesin!!!
Y. Laatta
2
123
Vastaukset
- pikkudee
..koska tiedän että Yrjö piti kovasti Sinun topakasta seurastasi voin nyt huojentaa mieltäsi:
Sain juuri Yrjöltä tekstarin Pärnusta.Äijä voi hyvin ja viihtyy täyshoidossa...
Se koneen putoaminen järkytti meitä kaikkia mutta onneksi Ykä oli ollut kaukaa viisas:
Hän pestasi viime hetkellä virolaisen lentäjän ja apumiehen jotka toivat koneen Suomeen.
Tai siis toivat kunnes bensiini lopahti ja kone syöksyi siemenperunalastissa Suomenlahteen...
Yrjö ja lentokapt. Hujanen painelivat samana iltana Pärnuun juhlimaan...
Yöllä Ykä alkoi voida huonosti ja Hujanen soitti sairasauton.Ykä vietiin Pärnun Alkoholistiparantolaan katkaisuhoitoon kuukaudeksi.Nyt äijä on raitis ja reipas....
Viihtyy vaan liian hyvin kylpyläilmapiirissä,
sais tulla jo Laattajärvelle takasin...
Perunat meni mutta nekin oli virolaisen firman vastuulla kotiintuotuna joten itse kärsivät vahingon.Uusi kone on jo tilauksessa ja kyllä se Yrtsi sieltä vielä kotiin tulee kun ehtii...
Pidetään tää nyt vielä meidän insidetietona....
Mä ilmotan Yrjölle kait se kirjottelee vielä joskus.... terv. pikkudee
ps. ne virolaislentäjät hyppäs laskuvarjoilla kun näkivät mittarin punottavan... Kalastajat poimi ne talteen,nou hätä... .. olen hidusen häpeissäni siitä että pidin rakkaitani pimennossa nämä muutamat viikot jotka vietin Pärnu DookuHospitaalissa.
Halusin niinsanotusti nollata trippimittarini ja aloittaa uuden seesteisen vaiheen elämässäni kaiken sen rommihuuruisen kohelluksen jälkeen...
Nyt olen raitistunut niinpaljon että otan vain kepeän yömyssyn maatemennessä.Ikäänkuin vanhojen aikojen muistoksi... Voi miten minulla olikin mukavaa silloin häämatkalla... Kunnes iski se väsymys siihen tohinaan...
En muista paljoakaan yöllisistä tapahtumista huoneessasi mutta ilmeisesti meillä oli kivaa...
Vai olin unessa kuin oravanpoika...Kyllä siinä taidettiin vähän kisata ensin ja silläkertaa ei arvuuteltu sanaa.....
Toivottavasti Sinulla on kaikki hyvin ja voit jelpata minua tarvittaessa.. Täällä menee vielä muutama päivä,päästään sitten jutulle kotona Laattajärvellä.Minulla on siellä viihtyisä honkalinna ja sitä järvenrantaa muutama kilsa myös... Otetaan onget ja soudellaan saareen saunomaan.... Mitäs siihen sanot leitiseni ?
Niin niistä nikeistä... Olen minä jotain kirjoitellut Huuhaalle,en omalla nimellä tosin...
Pistäs postia,kait muistat osoitteen?
Niin vielä; Käytänpäs tilaisuuden hyväkseni ja lähetän kaipaavat terveiseni Hesperian Puiston Kreivittärelle,lahjasi on edelleen paketissa,tuon sen kun palaan kotiin...
Toivon Sinulle hyvää kesää..
Rinsessa,missä lienetkään,toivon että olet onnellinen ja muistat minua kuten lupasit....
Ties vaikka näkisimme vielä....
Nti Creva,et sitten ottanutkaan paavin virkaa..
Ole onnellinen pikku smurffi siellä jossain....
Nyt simmarit jalkaan ja pyyhe lantiolle,tuli nähkääs lähtö porealtaaseen.....
Teidän Yrjö Laatta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235