Onneksi ostin asunnon Espanjasta joitakin vuosia sitten, ihan aidosta espanjalaiskylästä, ei mistään Fugesta tai Mijasista, lähellä Välimeren rannikkoa silti. Asuntojen hinnat nousevat siellä jatkuvasti.
Joka päivä vaikuttaa siltä, että se oli kannattava ostos jos mikä. Nyt on paikka mihin mennä kun tilanne Suomessa käy kuumaksi ja palvelut pelaa, ja nehän ovat jo lähtökohtaisesti paremmat kuin Suomessa. Puhumattakaan miten edullista on viettää talvi Espanjassa.
EU-vaaleissa äänestin taannoin EI, mutta kun nyt minulta on vuosis väkipakolla peritty jäsenmaksukin, käytän jäsenetuani hyväksi. Voin vakuuttaa, että Suomi on menettänyt verotuloja monin-monin verroin enemmän kuin mitä ikinä olen EU-käsenmaksua maksanut tai tulen maksamaan.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/espanja-rikastuu-suomi-koyhtyy-ulkomainen-raha-kiihdyttaa-asuntobuumia/70b2d0d2-6abb-465c-9caa-4d3a09d2708f
Espanja rikastuu, Suomi köyhtyy
13
216
Vastaukset
Olet se sama tyyppi, jolla oli se velaton asunto? xD
- Anonyymi
Ei ole velkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole velkaa.
Espanja on pelkkä maturanta nykyään....huumeita ja rikollisia paikka täynnä, asuin 4 vuotta ja kyllästyin ryyppääviin turisteihin, kämpät homeessa ja torakat juoksee nilkoissa.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17977399A
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Suomihan kehitysmaiden tasolle ajettu hyvinvointi vain muistoissaan
- Anonyymi
ihan aidosta espanjalaiskylästä. Ai, että🤣
- Anonyymi
Vanhasta homeisesta maalaishökkelistä pyydetty tyhmältä sikahinta kun ostajat uskoo että hinnat nousee....
- Anonyymi
onko kuuma
- Anonyymi
Onko tasa-arvoista?
- Anonyymi
Heikko aloitus.
- Anonyymi
Tämä on etelä Espanjasta ja saarista kirjoittajie taso. Tasokkaampikin kirjoittaminen on mahdollista.
- Anonyymi
Tarkoitit varmaan aloittajaa, et linkissä olevaa artikkelia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitit varmaan aloittajaa, et linkissä olevaa artikkelia?
Kyllä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911