Olen tyystin kyllästynyt kuuntelemaan huuteluja näiltä apinoilta
Liikun aina täysin provosoimatta ketään silti nämä
Lapinlahden nuoret mopoapinat joilla on vielä
korvantaustat kosteat huutelevat toistuvasti minulle 55v miehelle.
Miksi ihmeessä?
Miksi ihmeessä kun en edes tunne yhtäkään näistä apinoista enkä
yhdenkään kanssa ole ikinä ollut missään tekemisissä? Mikä vittu näitä Lapinlahden
nuoria apinoita vaivaa? Nämä saatanan Lapinlahden apinat saatta olla ihan sairaita.Olen pappa näille apinoille.
Miksi pappa ärsyttää apinoita tekemättä yhtään mitään? Miksi? Nämä vitun apinat on sairaita siinä on
se selitys.Jos tämä häirintä ei lopu papalla saattaa olla takataskussa jotain...näille vitun apinoille.
Olen tyystin kyllästynyt kuuntelemaan huuteluja näiltä vitun apinoilta.
Vitun apinoille on tämä viesti
13
856
Vastaukset
- Anonyymi
Rauhotu ukko, hulluja on mukava ärsyttää. Varsinkin jos takataskustas löytyy jotaki. Tulee mukava jännitys että nytkö sillä pettää järki ja käy päälle.
- Anonyymi
Johan on lapsilla taas "leikit " ?
- Anonyymi
Ukko ei ole ketään koskaan ärsyttänyt millään lailla.Takataskusta löytyy toki aina kampa näille Vitun apinoille.
- Anonyymi
Postilaatikolla liikenteen seuraaja risuja siistivinään. Auto kääntyi risteyksessä.
- Anonyymi
Mee töihin vitun pelle mulla on oikeus ajaa mun isän ostamalla mopolla niin paljon ku mä vaan haluan ja tollanen tyhmä ykä pelle ei voi asialle mitään ahahahhah Tullaan paskomaan sun pihaas yöllä koska tiietään kuka sä oot:D
- Anonyymi
Se saattaa olla työkyvytön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulle tullu kuuleviin korviin että nämä tietävät saattaisi olla ratkaisu tähän ongelmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulle tullu kuuleviin korviin että nämä tietävät saattaisi olla ratkaisu tähän ongelmaan.
No hyvä jos tietää. Mutta ei sitä työtä niin vain saada.
- Anonyymi
Odota poliisin koputusta ovellesi ! Laiton uhkaus.
Suuri suu pienet aivot: Kovin kelvoton yhdistelmä tämän päivän maailmassa !
Et ansaitse parempaa... ja töitä et asenteellasi sinä saa milloinkaan !
Mietihän sitä. - Anonyymi
Sinullahan on jo kokemusta siitä leikkikentän paskalla sotkemisesta !
Joillakuilla rakkaus paskassa rypemiseen on ihan synnynnäistä
Sinulla näin on - paskaharakka 🤣
Ja paskaan sinä tukehdut kerran....
- Anonyymi
ihanaa saada söögbööds
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635