Windows valittaa että uudehko koneeni ei ole windows 11 asennukseen kelvollinen.
Ei ne tietokoneet itsekseen mitenkään kehity paremmaksi, kyllä windowsin on kehityttävä!
Onko siis mitään tietoa milloin Win11 olisi asennettavissa myös nykyisiin koneisiin?
Milloin Win11 on asennettavissa nykyisiin tietokoneisiin
13
276
Vastaukset
- Anonyymi
Ei moista paskaa kannata mihinkään asentaa, mikään siinä ei toimi!
- Anonyymi
Toi on asiaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on asiaa!
Ei moista paskaa asentele kukaan!
- Anonyymi
Pakottamalla lopetus, ursulalla on kiire vanhoilla päivillä.
- Anonyymi
W11 on intialaisen takapuolesta tupsahtanut!
- Anonyymi
Kannatasko ny Poistaa windows ennekö tulee enemmän tuhoja!
- Anonyymi
W 11 on sysipaska!
- Anonyymi
jos koneessasi on liian vanha suoritin, niin sille ei tule windows 11 järjestelmää koskaan.
- Anonyymi
Onko myös TPM moduuli?
- Anonyymi
Kyllä tulee..
- Anonyymi
Väärää tietoa. Windows 11 asentuu kaikkiin Windows 8 ja 10 aikakauden koneisiin vaikka ne eivät täyttäisi sen vaatimuksia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärää tietoa. Windows 11 asentuu kaikkiin Windows 8 ja 10 aikakauden koneisiin vaikka ne eivät täyttäisi sen vaatimuksia..
koneet joissa on alkujaan ollut windows 8, niin eikö noissa ole jo liian vanha näytönohjain että niissä pystyisi käyttämään windows 11 järjestelmää.
- Anonyymi
Koska tahansa jos itse haluaa. Netistä löytyy helppoja keinoja ohittaa Microsoftin keinotekoiset rajoitukset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670