Oletteko huomanneet toimintatapaa, mikä toistuu ainakin isoimpien kaupallisten toimijoiden kanavilla. Kun kuulijamäärät ovat pidempään olleet laskussa niin avuksi otetaan JAETAAN RAHAA. Arvuutellaan mitä onkaan arkunpohjalla. Kuulijat soittaa maksullisiin numeroihin ja sitten lopulta joku voittaa 200 euroa. JES!
Toinen on palkataan nimekäs julkkis juontajaksi.
Kun radiokanavan kuuntelijamäärät sakkaa tai ei kasva JAETAAN RAHAA!
5
295
Vastaukset
- Anonyymi
näin me toimimme
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17981179q
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei niistä puheluista radiot tahkoa voittoa. Nehän on lähes ilmaisia soittajalle. Eipä paljon ap tiedä kenttää. Ainoat radiot jotka tahkoaa rahaa soitoilla on Pooki ja järviradio.
- Anonyymi
"Ei niistä puheluista radiot tahkoa voittoa." Missä kohtaa aloitustani olen väittänyt niillä tehtävän voittoa?
T: ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei niistä puheluista radiot tahkoa voittoa." Missä kohtaa aloitustani olen väittänyt niillä tehtävän voittoa?
T: apKerropa AP kun seuraat ketjua että mikä numero ei ole maksullinen? Ehkä nyt 112 mutta kyllä kaikista muista maksu peritään . Järjetön aloitus ja täydellistä tietämättömyyttä. Miksi radioon soittaminen pitäisi olla ilmaista? Nehän tekis hirveen tappion. Ylellekin soittaminen on maksullista mutta sentään tekevät vastapuhelun esim. Puhlari ohjelmassa ja YLE 1 kanavan teemailloissa. Tiedän koska olen soittanut ja mulle on lähetyksestä soitettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635