2,26 lasta per nainen kun muualla alle kahden, tässä täytyy olla takana joku tilastoharha. Hyryllä on synnytysikäisiä naisia hyvin vähän kun kaikki muut paitsi Kemppaiset ovat muuttaneet pois, ja nämä jäljelle jääneet ovat kovia lisääntymään. Tämä on minun teoriani joka saattaa olla oikea tai sitten se on väärä.
Hyryllä ylivoimaisesti Kainuun korkein syntyvyys
11
659
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sinä aina sorrat Kemppaisia
- Anonyymi
97,3 rosenttia voidaan laittaa aidon peniskateuden piikkiin. Se joka on nähnyt Kemppaisen lemmennuijan ei koskaan pysty toteuttamaan itseään muuten kuin tälle palstalle purnaamalla. Tämän perisynnin kantajiin kuuluu myös suuri joukko hameväkeä.
- Anonyymi
Oisin nähnyt monet kerrat saunassa mutta suurennuslasi meni löylyssä huuruun.
- Anonyymi
Hyryllä pannaan eikä meinata ottakaa mallia
- Anonyymi
Pitää paikkansa muttei naisia,
- Anonyymi
Se sanonta että kun tiukka paikka tulee niin koiraskin poikii pitää Hyryllä paikkansa
- Anonyymi
Ne harvat tiinehtimiskykyiset, jotka Hyrynsalmelle jäävät, tiinehtivät sitten useammalle peräkamarin artistille, on tulkintani tilastollisen ihmeen selitykseksi.
- Anonyymi
Silläkin tekee työttömänä hyvän tilin, kun 3-5 eri miehelle vääntää lapsukaisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silläkin tekee työttömänä hyvän tilin, kun 3-5 eri miehelle vääntää lapsukaisen
Ootko perehtynyt paljonko lapsien kasvattamiseen vaatteine kaikkineen menee rahaa. Tuet ovat kovin pieniä...
- Anonyymi
Niin ja kun tuista suuri osa menee huumeisiin ja viinaan ni onhan se...vaikeeta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635