Kuulema tapasi Jorman juuri ennen surmaa. Huhuja oon kuullut että kuoleman syy oli repeäminen
Hilkka ja mysteerimies
10
428
Vastaukset
- Anonyymi
Jorma oli liki 25cm ja tosi iso pikku punahilkalle
- Anonyymi
Hilkassa ei ollut ulkoisia väkivallan merkkejä. Näin oikeus totesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hilkassa ei ollut ulkoisia väkivallan merkkejä. Näin oikeus totesi.
Hilkka hukkui. Hukutettiin.
- Anonyymi
kukaan ei ollut yhtynyt eikä väkivallanmerkkejä tavattu totesivat rikostutkinnan labratulokset.Poliisin mukaan päähän oli lyöty kallovammoja jne jne ja kuristettu.mikään ei täsmää.EIollu permaakaan
- Anonyymi
Kyllikki Saaren murhasta tänään 71 vuotta.Pastori oli syyllinen
- Anonyymi
6.6 kans lähestyy. 53 vuotta Hilkan taposta. Olisi aika paljastaa oikea tekijä. E, A, O tai K kertokaa jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6.6 kans lähestyy. 53 vuotta Hilkan taposta. Olisi aika paljastaa oikea tekijä. E, A, O tai K kertokaa jo.
Kiireesti prosessi käyntiin. Juhannukseksi nimi selville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoajan tutkitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
53 vuotta salailua. Vuosipäivä oli eilen.
- Anonyymi
Ohhoh!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657