Narsisti ei kestä kritiikkiä, ei häviötä. Narsisti stalkkaa, ovat raukkoja reppanoita mutta hirveitä ihmisiä.
Toisella palstalla eräs sellainen poistelee toisten narsistikirjoituksia päivittäin. Ilmeisesti jo täälläkin.
Yleensä puhutaan narsistipuolisoista. Niitä on myös sukulaisissa, työpaikoilla.
Työpaikalla narsku omii ideasi, ei itse tee mitään, soittelee pomoille.
Sukulaisnarsisti tuhoaa sukulaisten välit, perintökiistat on oma lukunsa, täyttä hel*ettiä. Narsisti kuvittelee kaiken kuuluvan hänelle.
Puolisona narsisti alkurakkauspommituksen jälkeen alkaa tuhota uhriaan pikkuhiljaa, eristää uhrin kavereistaan, vie omaisuuden jne.
Narsistit on raukkoja
8
479
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa pysyä kaukana hiekkalaatikoista.
- Anonyymi
eräs tuttavani ei kestä yhtään erilaista mielipidettä.
paiskaa luurin korvaan , jos on erilainen mielipide asioista , ja samoin käyttäytyy myös missä vaan, ei tippaakaan minkäänlaiseen keskusteluun kykene. - Anonyymi
Sellainen se Peeteri Orpo on.
Säälittävä ihmisten kiusaaja eikä ymmärrä edes hävetä.
Hänkin voi masentua vaikka ylimielisyydessään muuta luuleekin - Anonyymi
Tulee rakastamaan kun kohdataan
- Anonyymi
Narsisti tekee elämästä helvetin. On väkivaltainen ja henkistä väkivaltaa. Kaikissa asioissa pitäisi olla samaa mieltä kuin hän. Eristää läheisistä , melkein omista lapsista jopa, on vainoharhainen.
- Anonyymi
Yhdenlaista narsismia on sekin kun jatkuvasti halveksitaan naisia, kuukautisia ja yleensä alapäätä. Enpähän ole vastaavaa miesten kohdalla huomannut. Jotkut ukot on kehittänyt harrastuksen itselleen miettimällä onko jollain naisella kuukautiset , onko vuotoa näkyvissä varsinkin jos on vaaleat vaatteet. Vain kerran olen kuullut kun joku kummajais ukko on päivitellyt jonkun suurta siitintä joka pullotti verkkahousujen lahkeessa.
- Anonyymi
Jep varsinkin etukammarin narsistit joidenka mielestä kaikki on viihdyttämässä heitä. Sitten kaiken vapaan omasta perheestään keskittävät muiden vainoamiseen. Tämä on nähtävissä syntyvyyden laskuna maassamme.
Että mä häpeen käytöksiänne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667