Kävitkö siellä? Millaisia muistoja jäi?
Muistosi Kahdesta Kisällistä
9
693
Vastaukset
- Anonyymi
Joka kerrasta muistan kun menin sisään.... sen jälkeen ei enää mitään muistikuvia ennenkuin viikon- kahden kuluttua.
- Anonyymi
No joo, tulihan siellä otettua, mutta ei liikaa.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17989199a
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Siellä myytiin kaljaa ja viinaa.
- Anonyymi
No kävin. Jos oikein muistan? Kaheskytäluvulla kahteenkertaan liian kännissä lensin sieltä pihalle. Vieläkin hävettää. Joten Jopen Ite dokumentin, silti aijon katella.
- Anonyymi
En mie mitään muista. Mutta siistii että keskeltä kaupunkiamme saa taas Teboil palvelua. Alkoikin jo v**uttamaan aina viedä auto korjattavaksi laitakaupungille päiväksi.
- Anonyymi
Persereikäpertit jaksaa protestoida ihan kaikka. Vaikka *ittu se tekisi oman elämänsäkin paljon hankalammaksi. Nii ih.
- Anonyymi
Kaikkea. Olin liian kiivas kirjoittaessani persreikäpertejen totuuksista. Kovasti anteeksi.
- Anonyymi
Johanna "Anywayyouwant", vieläköhän olet olemassa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670