Suljettava kirjasto varmasti Inkeroisten, täältä on viety jo muutenkin kaikki.
Kirjasto suljetaan
4
250
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös sinne rakenneta uutta miljoonien monitoimitalossa ?
- Anonyymi
Mikset ensi oikeasti lue uutista ennekuin nolaat itsesi.
- Anonyymi
Haanojan kirjasto on kaupungin kolmanneksi vilkkain lainausmäärissä, ja silti meinataan sulkea. Asiakkaita käy paljon, lapsista eläkeläisiin. Tietokoneet ovat kovassa käytössä mm. maahanmuuttajien keskuudessa.
Päiväkoti ryhmä tarkoitus siirtää kirjaston tiloihin. Ympäristössä on runsaasti päiväkoteja, uusi ja suuri valmistui juuri tien toiselle puolelle. Syntyvyys on vähäistä, mutta ehkä maahanmuuttajilla on runsaasti lapsia.
Miksi kirjastoissa tarvitsee olla niin runsaasti henkilökuntaa, kun asiakkaat hoitavat kaiken itse. Haanojan kirjastollakin on ollut kolme virkailijaa ajoittain, vaikka paikka on osan päivää kiinni.
Omatoimiajan lisäämisellä olisi mahdollisuus saada säästöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667