Tiukkaa asiaa persereikäseksistä

Anonyymi-ap

Mielipiteitä, keskustelua?

16

1747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsekkin haluaisin herätellä keskustelua tästä aiheesta.

• Anonyymi

Paska on perseestä

• Anonyymi

Kestää Haavistolta. Sehän on ruskeanreijän ritari

• Anonyymi

Meinaat että ihan YLE:n vaalipaneelissa kysyttäis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaat että ihan YLE:n vaalipaneelissa kysyttäis?

Piilopuppeli kilahti buaahaa

• Anonyymi

Naisen kanssa on äärimmäisen nautinnollista.

• Anonyymi

Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkari akkaansa perseeseen moukaroi trallallaa

• Anonyymi

Täällä on ihan turha koittaa saada asiallista keskustelua aikaiSeksi :(

• Anonyymi

Mitä???paska homma me kaikki suollamme paskaa suolesta thats it

• Anonyymi

Ilman muuta sitä tehtäisiin paljon enemmän, jos ei tarvitsisi ennakkoon puhdistautua. Olisi kiva ihan varautumatta harrastaa missä milloinkin, mutta kun se on sottaista jos ei puhdistu ennakkoon.

• Anonyymi

Ensin kunnon suolihuuhtelu ja sitten vaan naattimaan :)

• Anonyymi

Miehen ja naisen välinen peppupano on taivaallista 💗

• Anonyymi

Ostin vaimolleni suurehkon dildon vuosia sitten. Yllättäen se on useammin minun pyllyssäni kuin hänen. Ei siinä, olen oppinut nauttimaan suunnattomasti siitä. Joskus hän sitoo käteni sängynpäätyyn ja se alistumisen tunne lisää nautintoa. Saan usein orgasmin tuossa touhussa ennen kuin penikseeni edes kosketaan. Se on taivaallista. Salaisesti fantasioin kahdesta tai useammasta naisesta, jotka sträppäisivät vuorotahtiin pitkän kaavan mukaan. Kaksipäinen dildo oli hyvä lisä, sillä saa molemmat nautintoa samanaikaisesti. Miesten välistä en harrasta mutta joskus tulee kiimaisena katsottua kun kauniit isomunaiset transut/shemalet työstävät pyllyä. Pelkkää peppuseksiä ei elämämme tietenkään ole, Touhu on antanut uutta virtaa kokonaisvaltaisesti seksielämään ja kokeilemme mielellämme uusia mieleen tulevia juttuja.

• Anonyymi

Anoppini on ollut noin 10v leskenä ja nautimme salaa toisistamme, en ollut ennen saanut peppua keneltäkään, vaimoltani usein pyytänyt mutta ei tykkää, sitten tuo ihanuus aukesi kun sain suostuteltua anoppini antamaan anaalia tiukkaa neitsyt peppuaan saunassa pesimme toisiamme kiimassa ja työnsin ekaa kertaa sormeni anopin tiukkaan anaaliin, se supisteli ihanasti laitoin liukkaria kunnolla ja sormetin ensin, sitten laitoin kullini ja työnsin hiljalleen sisään vähän anoppi värähti kun kullini meni sulkija lihaksen yli ja aloin rauhallisesti työntämään tuohon kimmoisaan samettiseen ihanasti puristavaan peppuun, nautin joka työnnöllä kunnes laukesin, jatkoimme myöhemmin sängyssä, elämä on ihanaa!!!

• Anonyymi

Todellakin nussin peppuun aina kun mahdolista.sekä Naista että Miestä.

• Anonyymi

Hyvää on sen kanssa kenen kanssa aikoo koko elämänsä viettää. Siinä on läheisyys, rakkaus ja monipuolinen seksi 💗

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3338
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3087
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2570
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2373
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2333
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2016
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1666
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1663
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      35
      1573
    Aihe