Kuinkahan kauan hietalahden hese on pystyssä . Niin vähän näkyy asiaakkaita . Itsekkin käyneenä sain huonoa palvelua . Jos sitä nyt edes palveluksi voi sanoa
Hesessänäin
9
325
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää olevan firman peruskohtelua asiakkaille. Ei tarvi ovea avata!!!
- Anonyymi
Koskaan ollu.
- Anonyymi
Roskaruokapaikat on niin out...mäkkärit ja muut.
- Anonyymi
Niin että kaikki vaan pitseriaan. Niinkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että kaikki vaan pitseriaan. Niinkö?
Ei tietenkään, onhan olemassa paikkoja joissa ssa oikeaakin ruokaa, esim. Leison Cafe.
- Anonyymi
"Itsekkin käyneenä sain huonoa palvelua ."
Suomeksi, kiitos. - Anonyymi
Autokaistalta tilasin lasten aterian . Miksi neitokainen halusi laittaa lelun ominpäin ilman kysymättä . No siinä kävi niin että tuli hyppynaru liikuntaesteiselle . Autossa vielä tutkin ja puuttui kuitti . Ei ollut kurkkumajoneesia jonka tilasin . Menin kassalle sisään takaisin ketsupin kanssa . Antoi kyllä majoneesin mutta otti sen ketsupin takaisin . Ja minä tonttu annoin niin tehdä kun olin niin ihmeissäni toiminnasta . Kerran soitin esimiehelle että ruoka on kylmää . Niin ei voi olla oli vastaus . Että kiitos vaan . Liisalehdossa hyvä hese jos haluaa hesen ruokaa
- Anonyymi
Tappiolla pyörivät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657