Avviisiin olj räntätty jotta pitäjän ulukovalasjtus muljaatettaan energijapihimmäks.
Hetsillään loehtimisessa on katottava, jotta ulukovaloloella ee suotta lentoväälijä ennee yritetä valasjta.
Jonniivverran oon niitäe näkymijä katelluna ja tiijän ettei lentoväölälöellä alakuunkaan tarvita minkäällaesta keinovalasjtusta ko siellähän niäs lentee loemotettaan enimmäkseen sokkoloena, sokkolentoo, eli ihammuut konstit on käätössä.
Ee ennee lisävalloo lentoväälälöelle.
Siilijjärveh ulukovalloen uusiminen
Anonyymi-ap
4
363
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle valoja tarvitaan.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17996397V
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Entäs ravintolasta lentoväölän vallaestus, vaekka kuataatuuhan se juoppo kyllä ylleesä muata kohti vaekkei valoja oeskaan.
- Anonyymi
Suunnittellooko ne Siilinjärvellä sotilaallista operaatiota, ku ketjussa puhutaan Siilinjärven ulukovaltojen uusimisesta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645