Olisiko aika suorittaa jokea pitkin pieni katselmus Rantakulmalta Kelttiin?
Milloin rakennusvalvonta puuttuu Kymijoen Niskalan puolen vesijättömaan rakennelmiin?
7
363
Vastaukset
- Anonyymi
Anna mun saunamökin olla
- Anonyymi
Kun riittävän pitkään totuttelee ajatukseen, että Havin kierrekynttilän vemputus perseessä on ihan hyvää seksiä, voi muitakin asioita hoitaa vinkumalla Suoli24:n hyhmäisessä atmösfäärissä.
Laita peppueinari tänne viestiä: rakennusvalvonta(at)kouvola.fi
Ja hanki edes ihan vähän sisua itsellesi.- Anonyymi
sulla taitaa olla jätkänkynttilä vai onko kaksikin peräkkäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sulla taitaa olla jätkänkynttilä vai onko kaksikin peräkkäin?
Loistavaa eikka! ei ainoastaan "se on ite joka toista sanoo", vaan jopa pikkuisen hifimmällä versiolla intellektuelliin vastaiskuun, "sil on itellä isompi joka sanoo että toisella on".
Saako noin nokkelalla lihapäällä ihan toimistotöitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loistavaa eikka! ei ainoastaan "se on ite joka toista sanoo", vaan jopa pikkuisen hifimmällä versiolla intellektuelliin vastaiskuun, "sil on itellä isompi joka sanoo että toisella on".
Saako noin nokkelalla lihapäällä ihan toimistotöitä?kynttiläpoikahan se siinä, onko kolmas jo menossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kynttiläpoikahan se siinä, onko kolmas jo menossa?
Nyt kyllä vähän onnahti, mutta sekin on ihan ok. Uutta tölkkiä auki vain.
- Anonyymi
Ei ole aikaa hehehehehhe
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670