https://hymy.fi/uutiset/poliisi-otti-useita-nuorehkoja-henkiloja-kiinni-hairiokayttaytymisen-vuoksi/
Lisää juttua tulossa hyväveli- verkoston toiminnasta.
Ylivieska pääsi Hymy-lehteen
8
844
Vastaukset
- Anonyymi
mainosta on tämäkin,
- Anonyymi
Kusta lipsahtanut tekovaiheessa hieman sekaan niin tässä on lopputulos.
- Anonyymi
sama kumpi mainostaa se näyttelijä joku minttu tai HYMY aina kuitenkin HYMY on kivempi
- Anonyymi
Poliisi otti siis kiinni nuoria jotka maistelivat pepe lakrtsipatukkaa hahaaaa kylläpäs poliisit ovat nykyään naurettavan tyhmiä hahaaaa pilkaan kaikkia poliiseja kylläpä he ovatkin tyhmiä
- Anonyymi
Olisiko kuitenkin ensin kannattanut olla koulussa kieliopin tunneilla mukana. Sitten vasta kirjoitella pilkaamisesta ja lakrtsipatukasta.
- Anonyymi
Oliko mustalaisia, onko kotoutus epäonnitunut 600 vuotta.
- Anonyymi
Ylivieskalaiset ovat körttejä, kepulaisia ja lestatiolaisia. Usein näkee katatonista tuijotusta, joka on merkki siitä että aivoissa ei tapahdu mitään. Tuijotetaan kuin sonni uutta porttia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416