Autiotalot tai hylätyt talo

Anonyymi-ap

Onko kellään tietoa missä täällä Orimattilassa on autiotaloja kiinnostaa minkälaista niissä on sisällä en suinkaa ole paikkoja menossa tuhoamaan vaan tuki henkilön kanssa menisin😊

24

1326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Artjärvella ja Hennassa on muutama.

• Voitko laittaa hennassa olevassa paikasta osoitteen kiitos

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😋 ­N­­­y­m­f­­­o­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18001902q

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Voitko laittaa osoitteen hennassa olevasta paikasta

• Anonyymi

Tarkka osotetta en tiedä mutta se on siinä ison tien varressa eennen Hennaa kun tullaan Mäntsälästä. Tyhjillään oleva rakennus oisko joskus ollut baari tai joku muu.

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkka osotetta en tiedä mutta se on siinä ison tien varressa eennen Hennaa kun tullaan Mäntsälästä. Tyhjillään oleva rakennus oisko joskus ollut baari tai joku muu.

Entä Artjärven

• Anonyymi
        Jokke07 kirjoitti:

Entä Artjärven

Artjärvellä on autiotaloja löytyy kun ajelet sivu teillä.

• Anonyymi

Viljamaantien varrella, Jokivarren koulun itäpuolella on rottelo, minne ei parane mennä. Kaatuu varoittamatta ja on yksityisalueella.

• Anonyymi

Mä kerroin tästä ja muuta enemmänkin, mutta se sitten katosi hämysti... ja siis YÖLLÄ. Nyt on yö, eikä täällä koskaan muut kirjoittele öisin ja mun viestitkin alkaa katoilla aina vastaa aamulla työaikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä kerroin tästä ja muuta enemmänkin, mutta se sitten katosi hämysti... ja siis YÖLLÄ. Nyt on yö, eikä täällä koskaan muut kirjoittele öisin ja mun viestitkin alkaa katoilla aina vastaa aamulla työaikaan.

...Jutut on VANHOJA. Ette kai te nyt tosissanne usko että näin vanhat teinijutut on oleellisia?? Sakkikin on varmaan yli puolet jo kuollut. Ketä enää kiinnostaa ja tappokin ois jo vanhentunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Jutut on VANHOJA. Ette kai te nyt tosissanne usko että näin vanhat teinijutut on oleellisia?? Sakkikin on varmaan yli puolet jo kuollut. Ketä enää kiinnostaa ja tappokin ois jo vanhentunut.

...Ihme antaumuksella muo silti vainottu heti, kun palasin Orimattilaan. Mä kerroin siitä 2005 abiristeilystä ja siitäkin joku veti herneen nenään. Häh?

Kamalan kireä tunnelma täällä.

Ootteko te oikeasti tosissanne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Mä olen TOSI varma. Ne diileritkin vaihtui monta kertaa sinä aikana, kun meikä tota hommaa sivusta seurasi. Mä laskeskelin että toi oli niinku TOOOOOOSI kauan sitten. Ketä aidosti oikeasti voisi kiinnostaa?

Jo alunperinkin tilanne oli se että Poliisi varmaan ties kaiken jo muutoinkin. Mä oon tosi varma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Mä seurailen noita, kun esim. just pedofiliajutuissa mulla on ikä täynnä. Näin olen käsittänyt. Se on ihan sama mitä siellä on ollut, kun mun ois jo aikaisemmin pitänyt nää selvittää. Ketään ei voi enää tuomita mistää.

Ihme k*sipuntteja tuolla silti. Mitä te jännitätte?

• Anonyymi

Käyppä Kehräämöllä niin näkee autiota.

• Anonyymi

Jokivarren koulun edessä on yksi hylätty talo

• Anonyymi

junaraiteiten vieressä jonkin sortin paikka luhtikylässä yks jaaaaaaa sit viel ku lähte myrskylää n8i9i iellä päin

• Anonyymi

Ka, mun juttu katosi? Mikäs h*tto SIINÄ nyt oli.

Multa ei ole kadonnut mitään pitkään aikaan. Olen jopa ihmetellyt sitä ja aina kun poistuu, niin ne on niinku aamulla. Eli kun joku heräilee aamuun, niin siitä lähtien alkaa multa massoittain poistua viestejä kun on sen aika.

Ikinä en muista multa yöllä kadonneen viestiä. Oho.

• Anonyymi

Tää on hassu talo. Siellä oleili käsittääkseni joku pilviveikko. Tää juttu on ihan hämäräksi jäänyt mulle, koska olin silloin lapsi. Olin kai... no 5-7 luokalla silloin. Sieltä käsittääkseni kaverini sai ekat huumeensa tai sitten vai kusautti tahallaan väärän tyypin. Mulle ei asian todellinen laita oikein koskaan selvinnyt.

Itse en muistaakseni siellä rakennuksessa koskaan käynyt. ...

• Anonyymi

...Vanhoja juttuja eikä siksi ole väliä. Pieniä juttuja, joten niillä ei koskaan ollut väliä.
        En liiemmin ole kaveristani puhunut, mutta sitten...
        Mulle jotenkin on jäänyt aina sellainen mielikuva ettette te osaa erottaa meitä toisistaan. Se oli todellakin se mun kaveri, enkä minä.

Kaikenlaista p*skaa on sattunut ja tässä sitten ihmettelen että onko näiden ihme uhkailujen takana nyt muka jotain mitä olisin tehnyt (en keksi mitään mistä suuttuisitte), jotain perheestä tai just vaikka tästä kaveristani. Miksi mä näitä olen yrittänyt kertoa että ette kai te oikeasti luule että me oltaisiin sama tyyppi??

Sen verran tuolla sakki on kujalla että ihan yleisen rauhan vuoksi olen kokenut oleelliseksi hiukan selventää noita ikivanhoja teinix-juttuja. Mikään teidän missionne ei tule onnistumaan minun kauttani. Te olette ihan heikoilla hangilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Vanhoja juttuja eikä siksi ole väliä. Pieniä juttuja, joten niillä ei koskaan ollut väliä.
        En liiemmin ole kaveristani puhunut, mutta sitten...
        Mulle jotenkin on jäänyt aina sellainen mielikuva ettette te osaa erottaa meitä toisistaan. Se oli todellakin se mun kaveri, enkä minä.

Kaikenlaista p*skaa on sattunut ja tässä sitten ihmettelen että onko näiden ihme uhkailujen takana nyt muka jotain mitä olisin tehnyt (en keksi mitään mistä suuttuisitte), jotain perheestä tai just vaikka tästä kaveristani. Miksi mä näitä olen yrittänyt kertoa että ette kai te oikeasti luule että me oltaisiin sama tyyppi??

Sen verran tuolla sakki on kujalla että ihan yleisen rauhan vuoksi olen kokenut oleelliseksi hiukan selventää noita ikivanhoja teinix-juttuja. Mikään teidän missionne ei tule onnistumaan minun kauttani. Te olette ihan heikoilla hangilla.

...Noi tuollaiset "kusautti tahallaan väärän tyypin" -jutut tietenkin voi olla ongelma, kun aivan varmasti samaa tekniikkaa käytetään vieläkin. Ne pienet on AINA idi**tteja, kun ei ne vielä tiedä mitään.

Tämän ketjun ongelma silti taitaa enemmän olla noiden koodikielessä eikä mun jutuissa.

No, mutta ihan ihme juoniin toi mun kaverikin laitettiin eli just siitä olen täällä puhunut. Ne AINA käyttää teinejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Noi tuollaiset "kusautti tahallaan väärän tyypin" -jutut tietenkin voi olla ongelma, kun aivan varmasti samaa tekniikkaa käytetään vieläkin. Ne pienet on AINA idi**tteja, kun ei ne vielä tiedä mitään.

Tämän ketjun ongelma silti taitaa enemmän olla noiden koodikielessä eikä mun jutuissa.

No, mutta ihan ihme juoniin toi mun kaverikin laitettiin eli just siitä olen täällä puhunut. Ne AINA käyttää teinejä.

...Mä etsiskelin ja siis aidosti olin siirtymässä toiseen ketjuun, mutten nyt löytänyt sitä kun olen tästä tapauksesta aiemmin kertonut. Olisin täydentänyt sinne perään. En tiedä onko se poistettu, vai enkö vain nyt löydä.

Minut silti jotenkin sotkettiin hommaan mukaan. (Ai, joo täältä katosi sen kun eka, pidempi versio). Tää siis liittyy minuunkin. Minä en tuon taivaallista mistään tiennyt, mutta jostain syystä minut otettiin mukaan, kun kaverini oli antamassa poliisille väärää todistusta. Kai mä olin siinä henkisenä tukena istumassa vieressä, enkä itse puhunut mitään... enhän mä edes niin tiennyt mitään! Sitten vasta jälkikäteen sain tietää että kaverini oli valehdellut koko jutun :( Miksi minut siis istutettiin siihen viereen, jaa-a?

No... en siis ikinä oikein tajunnut miten juttu meni, mutta kaverini muka löysi vain jonkin maasta ja poltti sen. Outo juttu. Sitten se kai olikin sieltä koulunviereisestä talosta. Tää kai oli se oikea versio.

Minä EN tiedä h*vonv*ttuakaan koko jutusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Mä etsiskelin ja siis aidosti olin siirtymässä toiseen ketjuun, mutten nyt löytänyt sitä kun olen tästä tapauksesta aiemmin kertonut. Olisin täydentänyt sinne perään. En tiedä onko se poistettu, vai enkö vain nyt löydä.

Minut silti jotenkin sotkettiin hommaan mukaan. (Ai, joo täältä katosi sen kun eka, pidempi versio). Tää siis liittyy minuunkin. Minä en tuon taivaallista mistään tiennyt, mutta jostain syystä minut otettiin mukaan, kun kaverini oli antamassa poliisille väärää todistusta. Kai mä olin siinä henkisenä tukena istumassa vieressä, enkä itse puhunut mitään... enhän mä edes niin tiennyt mitään! Sitten vasta jälkikäteen sain tietää että kaverini oli valehdellut koko jutun :( Miksi minut siis istutettiin siihen viereen, jaa-a?

No... en siis ikinä oikein tajunnut miten juttu meni, mutta kaverini muka löysi vain jonkin maasta ja poltti sen. Outo juttu. Sitten se kai olikin sieltä koulunviereisestä talosta. Tää kai oli se oikea versio.

Minä EN tiedä h*vonv*ttuakaan koko jutusta.

...Samaa "henkistä tukea" olen hänelle myöhemminkin antanut ja päätynyt sitten sen takia minne milloinkin. TUON siis uskon olevan se syy että ainakin jollain tuolla on vähän väärä kuva minusta.

Mä oikeasti en ole t*hmä, vaikka noi tuolla nauraa mulle.

Mä pahasti pelkään että se olette kuule te, joilla on mennyt pieleen mun taustojen tsekkaus.

• Anonyymi

Ei noista "kummitustaloista" mitään aarteita kuin hopea- tai kultaharkkoja löydy, luurankoja voi löytyä lattialankkujen alta.

• Anonyymi

Oho. Hups.

Meikä puhuu pedofiliasta ja mistä vaan, mutta tällainen autiotalo-ketju sitten räjäyttää koko potin? Mähän ihan hakkeroin tän koko sivuston ;P

Näyttää olevan tarkka aihe tää. Ok. Vilkuilin noita muita juttujani eikä sieltä ole kadonnut mitään, mutta täältä katosi rauhallinen viesti ja joku tänne sitten käy "korjaamassa" viimeisimmän viestin. Mä hokaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1762
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1465
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1348
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1193
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      8
      1102
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1085
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1019
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      980
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe