Radio Suomessakin taas joku naistohtorikin sepusti kauheasta "insidentistä"....-jotakin rotia perkkele sentään, ihan kuin jokin raiskausyritys olisi ollut kyseessä! Ei tainnut naiselle kai ihan post-traumaattista stressireaktiota koitua, hupshuijaa..
Kyllä itse tykkäisin kovaa, jos joku "naisjohtaja" minua väkisin suukotteli
No kyllä riittää kauhistelua Epsanjan pakkosuutelusta!!
Anonyymi-ap
3
317
Vastaukset
- Anonyymi
Akat pussailee itse ketä tahansa lupaa kysymättä pikku lapsista lähtien ja käyvät käsiksikin paljon enemmän kuin miehet. Typerää sinänsä mennä horoja pussailemaan, nehän rahastaa keksimillään tarinoilla ilman mitään todisteita, miksi siis antaa mitään todisteita.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670