Moi oon 12 poika ja oon ihastunut yhteen meijän luokan tyttöön ja en tiiä mitä teen
Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä jo etukäteen👍
Miten saan tyttöystävän
9
371
Vastaukset
- Anonyymi
Auttakaa pliis
- Anonyymi
Käyttäydy hyvin sitä kohtaan
- Anonyymi
Jos vaikka odotat muutaman vuoden et kivekset kerkee laskeutua ja mietit sit uudestaan.
- Anonyymi
Sinulla ne ei taida ikinä laskeutua, suihkussa sinua luullaan myös tytöksi kun näkyy vain puska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ne ei taida ikinä laskeutua, suihkussa sinua luullaan myös tytöksi kun näkyy vain puska.
Pointti oli se että te pikkulapset ette tiedä yhtään mitään mistään seurusteluusta tai muista, leikkikää viel muutama vuos niillä nukeilla ja turtleseilla ja sit 5v päästä voitte alkaa miettii noita asioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pointti oli se että te pikkulapset ette tiedä yhtään mitään mistään seurusteluusta tai muista, leikkikää viel muutama vuos niillä nukeilla ja turtleseilla ja sit 5v päästä voitte alkaa miettii noita asioita
Olin 18 vuotta ja tyttöystävä lähes kolme vuotta nuorempi, muutettiin yhteen parin kuukauden seurustelun jälkeen ja pari kuukautta siitä niin kihloihin.
Hyvin meni ja meillä oli upea suhde.
Pystyimme puhumaan kaikesta toisillemme ja seksi oli upeaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin 18 vuotta ja tyttöystävä lähes kolme vuotta nuorempi, muutettiin yhteen parin kuukauden seurustelun jälkeen ja pari kuukautta siitä niin kihloihin.
Hyvin meni ja meillä oli upea suhde.
Pystyimme puhumaan kaikesta toisillemme ja seksi oli upeaa.Miksi meni, oli. Onko suhde päättynyt
- Anonyymi
12-vuotias ei ole pikkulapsi ja luokkatoverisi on sinulle aivan oikea tyttö. Kerro sille suoraan, että haluaisit olla sen kansaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667