Elikkäs missä lahdessa voisi, esim. vesijärven rannalla kaydä kalastamassa? Mistä hankkia kalastuslupa? Kiitos vastauksista!
Mihin kalaan?
6
879
Vastaukset
- jouko
Onki tanaan ja kaverille kans!
- paikkaa
vesijärven rannalla.Jos haluut kalaa saadakkin.Ehkä mato-ongella voit saada särkiä tai pieniä ahvenia.kalastus luvat voit hankkia posteista.Ite en viitsi moisia lupia edes hankkia kun ei sieltä kalaa edes saa ilman venettä.Kala onnea.
- Onki ojoon
Ruorinimestä tulee s'''tanan isoja lahnoja rannalta....jotain hormoonihirviöitä :)
Karjusaaressa voipi onkia kalliolla ja naatiskella auringosta samalla :) - Siimahäntä
Jos ei kalan merkillä, eikä puhtaudella ole merkitystä, niin mene mato-ongelle vaikka Porvoonjoelle. Saalis on taattu! Kyllä ne kissalle kelpaa...
- hupsista
meijän mökille...
;) - Anonyymi
Tuolla tuntuu olevan kalastajia tuhottomasti päivisin ja illalla. En itse kalasta mutta ohi siitä aina ajelen niin huomannut. Ei kai ne turhaankaan siellä ole eli jotain kalaa sieltä tulee. https://maps.app.goo.gl/WNzCYLCAokFoLqUr6
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647