Munakkaan sekoitusvinkki 1-5 munalle:
Tarvitset 3-4 dl vetoisen juomalasin (tai mukin) sekä haarukan.
Riko 1-5 munaa juomalasiin. töki keltuaiset haarukan piikeillä rikki, sekoita munaseosta haarukalla vatkaten kunnes seoksen koostumus on halutunlainen munakkaan paistamista varten.
Loraus (noin puoli rkl) kylmää vettä munaseokseen tekee sekoittamisesta hieman helpompaa eikä paistetun munakkaan maku kärsi lainkaan. Voit myös sekoittaessa lisätä joukkoon mustapippurijauhetta, suolaa tai muita mausteita.
Vispilä sekä kulhoteollisuus vihaa tätä vinkkiä koska käytössäsi on suuremmalla todennäköisyydellä useampia puhtaita juomalaseja sekä haarukoita kuin melko hintavia vispilöitä tai sekoituskulhoja.
Munakkaan sekoitusvinkki tiskivuorta vihaavalle minimalistille
Anonyymi-ap
2
167
Vastaukset
- Anonyymi
Minä laitan maitoa lorauksen munakaaseen en vettä. Sekoitan mitta astiassa yleensä en lasissa. Vispilää enkä vatkauskulhoa käytä munakkaan tekoon. Tosin jos pitäisi monen hengen munakas tehdä ehkä sitten isompi kulho, mutta harvoin suurempaa kuin 1-2 hengen munakas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657