TUULIVOIMALAA jauhavat tänään sähköö MAHTAVALLA 33Mw Kokonaisteholla!! 33 Mw!! MAHTAVAA!!
Kaikki Suomen 1300
10
309
Vastaukset
- Anonyymi
Entä sitten, ketä helvettiä se kiinnostaa, tarvi joka saatanan viikko uutta ketjua perustaa.
- Anonyymi
Luulisi kiinnostavan,jos maksat itte sähkölaskusi,eikä Sossunluukku.
- Anonyymi
Opettele lainaamaan viestiä johon kommentoit, mun sähkölaskut on niin pieniä ettei niitä edes huomaa kun ne tililtä lähtee.
- Anonyymi
Nyt,klo 11.25 PERÄTI 16 MW!!!!16 Mw !!!!
- Anonyymi
Lähestytään nollaa. Sitten kun 0 on saavutettu, niin liput salkoon.
🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮 - Anonyymi
..tulee niin hirveästi että olkiluotoa pyöritetään tsernobylin vanhoilla höyryillä.. jotta saadaan muka pidettyä sähkön hinta korkealla.. eikä valtiovalta korvaansa lotkauta !
- Anonyymi
pyhäjoelle voimalaitos,ei tuulimyllyt pyöri
- Anonyymi
Tuulivoimaa....ViherVasemmistolaista sontaa.
- Anonyymi
kepulaista se maakunnissa on
- Anonyymi
Hömelöiden kannattama energiamuoto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657