Hei, mihin aikaan vuodesta selviää indeksikorotuksen määrä ja onkohan ensi vuodelle odotettavissa suurta korotusta? Kuinka kauas takautuvasti lähivanhempi voi periä elatusmaksuja, koska minulta jäänyt indeksit kokonaan huomioimatta ainakin. 7 v ajalta. En edes tiennyt sellaisista kuin vasta juuri nyt. Lapsi on 12 vuotias.
Elatusmakaun indeksikorotus
6
353
Vastaukset
- Anonyymi
Indeksit on jäädytetty pois Suomen valtion taloudellisen tilanteen vuoksi vuodesta 2010 alkaen toistaiseksi.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18018371Y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ihan googlettamalla selvisi että 1.1.2023 tulee 8,3% korotus.Takavuosia kun itse makselin ruokkoja ,korotuksista ilmoitti vouti niille ketkä ei maksuja hoitaneet .Muut sai itse kysellä sossun muijilta,Itse ppin tämän kun exä ilmoitti että
- Anonyymi
Koskaan ei ole elatuksia ja indeksejä maksettu vieraannuttaja äidille ja Raision kaupungin lapsia vieraannuttaville, aivopeseville sekopäisille "lastensuojelun" viranomaisille". Indeksit on jäädytetty pois Suomen valtion taloudellisen tilanteen vuoksi vuodesta 2010 alkaen toistaiseksi. Sossun muijat eivät ole asiassa asianosaisia, oikeustoimikelpoisia ja
ja sopimusosapuolena!! - Anonyymi
Myöskään vouti ei ole asiassa asianosaisia, oikeustoimikelpoisia ja
ja sopimusosapuolena!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskaan ei ole elatuksia ja indeksejä maksettu vieraannuttaja äidille ja Raision kaupungin lapsia vieraannuttaville, aivopeseville sekopäisille "lastensuojelun" viranomaisille". Indeksit on jäädytetty pois Suomen valtion taloudellisen tilanteen vuoksi vuodesta 2010 alkaen toistaiseksi. Sossun muijat eivät ole asiassa asianosaisia, oikeustoimikelpoisia ja
ja sopimusosapuolena!!Olet oikeassa, ettei aikuisia ihmisiä ja viranomaisia tarvitse elättää. He saavat kyllä työstään palkkaa. Elatushan on tarkoitettu alaikäisten eli lapsien elättämiseen .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951516Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 521022
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 40766