Luin mielipiteen liikunnan harrastamisen mahdollisuuksien huononemisesta, olen eri mieltä aina voi lähteä lenkille ulos, kävellä, juosta, pyöräillä, uida luonnonvesissä, kotona voi jumpata, käyttää kuminauhoja, puntteja, punnertaa, venytellä..... Ei tarvita rahaa, ei tarvita autoa mennä minnekään, ei
ja aikatauluja, hyötyliikunta marjastaen, sienestäen. Yksinkertaisesti käyttää mielikuvitusta ja tehdä liikunnasta monipuolista. Terveyden vaaliminen on ihan itsestä kiinni, syö kotiruokaa joka on edullista ja terveellistä, pitää painoa kurissa, joka edesauttaa sairauksien ehkäisyssä esim syöpä, suoliston hyvinvointi, silmien näkökykyä esim silmäpainesairaudet jotka aiheuttavat sokeutta ja liikunta vaikuttaa myös mielenterveyteen ei ole oikeastaan mitään mlkä on parempaa lääkettä kuin liikunta hyvinvointiin ja se myös säästää julkisia varoja kun pitää yllä kuntoa.
Satakunnan Kansan mielipidepalsts
1
171
Vastaukset
- Anonyymi
Kankaanpään kuntoradalla on jokunen kuntolaitekin, viimeksi taisin kokeilla kun siinä lenkkeilin. Jostain syystä kai tulee oltua jotenkin omissa oloissa viihtyvä introvertti niin mieluiten niitä ehkä kokeilen itsekseni niitä niin saadaan yläraajoihinkin paremmin liikuntaa. Kun elämän tuomia kolhuja on tullut epäterveellisemmin keinoin käsiteltyä eikä aika joskus aikoinaan riittänyt niin hyvin kunnon ylläpitoon, helposti siinä ihminen tukevoituu. Kun on oppinut käsittelemään elämän tuomia kolhuja paremmin ja on sittemmin tullut paremmin aikaa keskittyä kunnon ylläpitämiseen niin eiköhän se terveys siitä kiitä! 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820