Selasin netistä tyttöjen kuvia. Eräs oli aivan ihana. Sitten osui silmään eräs aivan tuhoutuneen hirviön näköinen. Hän oli sama tyttö. Kyllä kamaloitti. Riipaisi, kun tajusi, ettei mitään voi tehdä. Ei elämä tunne oikeutta eikä kohtuutta.
Kamaloitti
10
571
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/G2i3O7
Kerro tarkemmin miltä näytti. Osaatko arvioida mitä oli tapahtunut.
Mahdollisesti huumeriippuvuus tai jokin muu sairaus oli tuhonnut viehättävän siskon. Hän oli laiha, luiseva, kolkon ja väkinäisen oloinen. Näytti, kuin näyttelisi itseään enää vähäistä palkkiota saadakseen. Kauneuskirurgia ei ollut onnistunut.
Suunnaton myötätunto iski, mutta käsitin, ettei voi auttaa. Ihmettelin, miten tuossa kunnossa oleva tyttö oli päässyt kuvauksiin. En tohdi lausua hänen nimeään, sillä saattaisi olla, että hän on vielä hengissä. Toivon vain, että hänen kärsimykselleen tulisi pian loppu.
Nähdessäni kuihtuneen ja raihnaisen kaunottaren muistui heti myös lukemani kertomus, kuinka amerikkalaiset poliisit pysäyttivät huonokuntoisen huumekuskin. Tilannetta selvitellessään ilmeni, että hän oli esiintynyt aikaisemmin tunnetussa miestenlehdessä.
Tuskinpa mallimaailmassa tuhoutumista useammin tapahtuu kuin muillakaan julkkiksilla, mutta joskus myös siellä. Mutta kammottavaa se on, on sitten tavis tai julkkis.- Anonyymi
Sinä jaksat toistaa samaa virttä ittestäs. Delaa narkkis hyppää jojoon.
cobre kirjoitti:
Mahdollisesti huumeriippuvuus tai jokin muu sairaus oli tuhonnut viehättävän siskon. Hän oli laiha, luiseva, kolkon ja väkinäisen oloinen. Näytti, kuin näyttelisi itseään enää vähäistä palkkiota saadakseen. Kauneuskirurgia ei ollut onnistunut.
Suunnaton myötätunto iski, mutta käsitin, ettei voi auttaa. Ihmettelin, miten tuossa kunnossa oleva tyttö oli päässyt kuvauksiin. En tohdi lausua hänen nimeään, sillä saattaisi olla, että hän on vielä hengissä. Toivon vain, että hänen kärsimykselleen tulisi pian loppu.
Nähdessäni kuihtuneen ja raihnaisen kaunottaren muistui heti myös lukemani kertomus, kuinka amerikkalaiset poliisit pysäyttivät huonokuntoisen huumekuskin. Tilannetta selvitellessään ilmeni, että hän oli esiintynyt aikaisemmin tunnetussa miestenlehdessä.
Tuskinpa mallimaailmassa tuhoutumista useammin tapahtuu kuin muillakaan julkkiksilla, mutta joskus myös siellä. Mutta kammottavaa se on, on sitten tavis tai julkkis.Kiitos selventävästä kirjoituksesta
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308