Sen tähden ei ole suotavaa kertoa, kuinka erinomaisesti itse toimi aiemmin jonkun maan johtajan kanssa.
Vaikka pitää itseään erinomaisena ja erittäin viisaana henkilönä,asia on juuri päinvastoin.
On todella uskaliastakin rehennellä jonkun toisen kustannuksella.
Hirvittävät syytökset jonkun maan johtoa vastaan ,ei todellakaan paranna tilannetta.
Onneksi ,meillä on nyt asiallinen ja hyvä hallitus ja toivon että äänestämme Suomeen ,maltillisen ja kansan etuja ajavan presidentin.
Suomen kansa haluaa rauhaa ,ei sotaa.
Hyvät suhteet eri maihin ovat elinehto.
Anonyymi-ap
3
198
Vastaukset
- Anonyymi
Sota on tappamista, taistelut on tappajaiset, ja kohteena niissä on aina jonkun isä, poika, veli tai ystävä.
On viimeinkin aika alkaa puhua rauhasta!- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18020017F
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Suomen kansa haluaa rauhaa ja siksi liityimme Natoon, se suojaa meitä omien puolustusvoimien lisäksi Venäjän imperialistiselta politiikalta, missä Venäjä on valmis hyökkäämään naapureidensa maahan rajoja kunnioittamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222