Näin pitäisi myös Suomen tehdä.
Siinä yksi hyvä säästötoimenpide.
Ja,myös ympäristö teko kun emme vie saastuttavia aseita .
Kehitysapu rahat tarvitsemme nyt itsellemme.
Kun SDP ja muut hallituspuolueet ottivat karmeat velat maksettavaksemme.
Marin innoissaan ja vailla vastuuta ,hehkutti kuinka velkaa kannattaa ottaa.
Nyt tuskin pystymme maksamaan edes korkoja!
Puola lopettaa Ukrainan aseistamisen.
8
378
Vastaukset
- Anonyymi
Olet tainnut lukea yli vuoden vanhoja uutisia.
- Anonyymi
Täysin sekopään kertomuksia-TAAS!
Mitä helvettiä tämä ääliö tarkoittaa? Yleensäkin kyseenalaisia postauksia ja erikoisia kertomuksia omasta sairaasta päästään lataa TÄNNE!
Ei se mitään lisätään linkki-Tämä se on TOTUUS!
Ja se että Ukrainaa tuetaan ei sitten lopu kirjoitteli kuka pösilö mitä tahansa!-Ei ymmärrä tilannetta ja TOTUUTTA!
https://www.youtube.com/watch?v=oKhnCoxAEOY&ab_channel=paakkelsi - Anonyymi
Anonyymi-ap? 🐵👍 Paras pösilö mitä nähty- 👌🤣👍-✨
- Anonyymi
Parempi tukea Ukrainaa sodassa venäjää vastaan kuin käyttää rahat sotimalla itse venäjän kanssa. Ukraina sotiin puolestamme ja maksan mielelläni ylimääräistä pelkästään sen takia.
- Anonyymi
Ukraina sotii USA:n puolesta. Sen on todennut mm. Obaman aikainen CIA johtaja Leon Panetta.
Meillä on ollut lähes 80 vuotta rauhan aikaa itäisen naapurin kanssa.
Älä usko median uhkakuvia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukraina sotii USA:n puolesta. Sen on todennut mm. Obaman aikainen CIA johtaja Leon Panetta.
Meillä on ollut lähes 80 vuotta rauhan aikaa itäisen naapurin kanssa.
Älä usko median uhkakuvia.Ensinnäkin Ukraina ei ole Pohjois-Amerikassa vaan Euroopassa, joten Ukraina sotii enemmän Euroopan puolesta kuin Amerikan. Toiseksi Ukraina on halunnut eroon venäjän vaikutuspiiristä enemmän länsimaisen demokratian piiriin ja venäjälle tämä ei käynyt. Kolmanneksi meillä oli 80 rauhanvuotta naapurimme kanssa, koska "suometuimme" myötäilemällä heitä. Samalla kuitenkin pyrimme olemaan länsimainen demokratia.
Mistä johtuu, että kaikki Euroopan valtiot ovat pyrkineet etääntymään venäjästä ja kääntyneet länsimaisen demokratian eli mielestäsi USA:n puoleen? Johtuuko se siitä, että länsi tarjoaa enemmän vapauksia oikeuksia kuin venäläinen maailmankuva?
Sodin mielelläni USA:n puolesta, jos se tarkoittaa länsimaista demokratiaa. venäläinen maailmankuva on vain alistavaan orjuuteen pyrkivää.
Ajattele aivoillasi älä toistele venäläistä propagandaa maailmanrauhasta kuten venäjä tekee. venäjä on kasvattanut asevoimaansa vuosikymmeniä ja samalla vienyt maailmanrauhan ilosanomaa Eurooppaan ja saanut aikaan aseriisunnan Euroopassa. Monet Euroopan valtion ovat ajaneet armeijansa alas ja uskoneet paremman maailman puolesta ja nyt venäjä on armottomasti hyökkäämässä Ukrainaan.
Missä on venäläisten ihannoima ystävyys ja maailmanrauha kaikkien kansojen kesken?
- Anonyymi
Meillä köyhyys lisääntyy. Miksi viemme rahoja ja aseistusta ulkomaille, vaikka edes Suomen maata ja hyvinvointia rakentaneet vanhukset eivät saa tarpeeksi vaippoja hoitolaitoksissa ja monet lapsiperheet eivät kykene syömään riittävän monipuolista ruokaa.
Onko johtomme pihalla kansalaisten arjesta?- Anonyymi
Johtomme ei ole pihalla kansalaisten arjesta vaan pyrkii turvaamaan rauhallisen ja demokraattisen arjen. Jos Ukraina häviää kartalta, niin seuraavaksi venäläiset tulevat Suomeen tuhoavat hoitolaitokset ja lapsiperheet hyökkäämällä sumeilematta asutuskeskuksiin.
On paljon turvallisempaa, jos venäjä ei menesty sodassa Ukrainaa vastaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893328
- 623087
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802363
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402016- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil351563