Monella työmaalla käytetään räjähdettä joka sekoitetaan viime hetkellä 2 eri nesteestä. Se voi mennä vielä pidemmälle ja räjähde voi olla purettava kun se koostuu pinkasta jossa joka toinen liuska on hapetinta ja joka toinen polttoainetta (tai mihin kemiaan se perustuukaan, vaihtoehtoja on monia). Siinä voi pioneerilta mennä tunti kokoamisessa, riippuen liuskojen paksuudesta. Kätevämpi mutta tilaa vievämpi ratkaisu on pyörittää kalvot 2 rullalta kolmannelle.
Pelkkä sytytys voi vaatia TNT:tä. Sytyttimestä kauempana voi käyttää paksumpia liuskoja.
Ehkä liuskoissa pitää olla reikä keskellä, jonka läpi työnnetään pitkä sauvamainen sytytin.
Näitä kahden tyyppisiä liuskoja säilytetään 2 eri varastossa ja sytyttimiä kolmannessa.
Hyökkäystä odottaessa ei aina tiedä etukäteen pitääkö silta räjäyttää vai ei. Kiitoradalle voi ajaa kontin, jossa on 3 rullaa. Räjähteen valmiuteen pyörittäminen, laukaisu ja mahdollinen purku hoituu kauko-ohjatusti.
Turvallinen koottava räjähde "paperi"pinkasta
Anonyymi-ap
1
244
Vastaukset
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18025028V
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552745
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322355- 792198
- 952006
- 581974
- 121596
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361