Miten tuo Whereby toimii?

Anonyymi-ap

Jos tykkäisin katsella muiden runkkaamista mutta en esiintyä itse, niin onnistuuko se? Onko siellä jotain kanavia/huoneita tms. jossa tällainen yksipuolinen katselu olisi mahdollista?

15

3143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mua ainakin vituttaa noi katselijat

• Anonyymi

Tumputa keskenäs nyrkkikyllikki

• Anonyymi

voit sulkea oman kameran ja kun et näytä omaa naamaa, minusta toimii ihan hyvin

• Anonyymi

Kyllä siellä voi olla kurkkimassa, mutta mikset avaa kameraa sillain että vaan kullis näkyy. Siitä kukaan sua tunnista.

• Anonyymi

Samaa mieltä. On paljon kiihottavampaa runkkailla ku näkee muidenkin kyrvät.

• Anonyymi

Voisiko joku perustaa huoneen, joka avoinna koko ajan? Harmittaa, kun joutuu odottamaan koputusta, eikä tiedä onko huoneen omistaja paikalla. Kimpparunk ja runkut2 olvat erinomaisia, toki pieniä . Olen ymmärtänyt, että avoimia voisi olla isommallakin vierailijamäärällä.

• Mikset itse avaa sellaista huonetta

• Anonyymi
    • huonosti löytyy

• Anonyymi

Whereby.com/runkut2 ja kimpparunk on nyt jossain hybridi moodissa eikä ne avaudu! Vinkkejä missä porukat nyt tunkkainen?

• ei wherebyssä kait enää

• Anonyymi

Dirty roulette

• Anonyymi
    • Anonyymi

Onko whebyssä suomenkielistä ohjetta. Pelkään, kun en osaa Englantia että laitan vahingossa nimeni sellaiseen ruutuun että kaikki näkevät?

• Anonyymi

Ei sun tarvi lattaa nimeäsi minnekkään. Hyppäät vain mukaan guestinä. Jos teet itsellesi huoneen niin tee se siten ettei nimesi tule esiin missään (esim. joulupukki@jotain...)

Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe