Jos tykkäisin katsella muiden runkkaamista mutta en esiintyä itse, niin onnistuuko se? Onko siellä jotain kanavia/huoneita tms. jossa tällainen yksipuolinen katselu olisi mahdollista?
Miten tuo Whereby toimii?
15
3143
Vastaukset
Mua ainakin vituttaa noi katselijat
- Anonyymi
Tumputa keskenäs nyrkkikyllikki
- Anonyymi
voit sulkea oman kameran ja kun et näytä omaa naamaa, minusta toimii ihan hyvin
- Anonyymi
Kyllä siellä voi olla kurkkimassa, mutta mikset avaa kameraa sillain että vaan kullis näkyy. Siitä kukaan sua tunnista.
- Anonyymi
Samaa mieltä. On paljon kiihottavampaa runkkailla ku näkee muidenkin kyrvät.
- Anonyymi
Voisiko joku perustaa huoneen, joka avoinna koko ajan? Harmittaa, kun joutuu odottamaan koputusta, eikä tiedä onko huoneen omistaja paikalla. Kimpparunk ja runkut2 olvat erinomaisia, toki pieniä . Olen ymmärtänyt, että avoimia voisi olla isommallakin vierailijamäärällä.
- Anonyymi
Tänään illalla klo 21 jälkeen takuu varmasti runkkuseuraa https://whereby.com/paljastajat
huonosti löytyy
- Anonyymi
Whereby.com/runkut2 ja kimpparunk on nyt jossain hybridi moodissa eikä ne avaudu! Vinkkejä missä porukat nyt tunkkainen?
- Anonyymi
Dirty roulette
- Anonyymi
https://whereby.com/paljastajat pian tuolla olisi mahdollisuus katsella ja näyttää
- Anonyymi
Onko whebyssä suomenkielistä ohjetta. Pelkään, kun en osaa Englantia että laitan vahingossa nimeni sellaiseen ruutuun että kaikki näkevät?
- Anonyymi
Ei sun tarvi lattaa nimeäsi minnekkään. Hyppäät vain mukaan guestinä. Jos teet itsellesi huoneen niin tee se siten ettei nimesi tule esiin missään (esim. joulupukki@jotain...)
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124