Heippa!
Onko kellään kokemusta venlafaxiin lääkkeestä fatiikin hoitoon?
Minulle määrättiin nyt 37.5mg kerran päivässä
Viikko ja sitten annos nosto 2x lääkettä.
Olo on tällä hetkellä aivan karmea kutakuinkin kaksi tuntia lääkkeen oton jälkeen ja helpottaa noin kaksi tuntia ennen seuraavaa lääkkeen ottoa... olen huomattavasti virkeämpi, mutta olo on niin kertakaikkisen hirveä että en kykene tekemään mitään vaikka olen virkeä.
Kestääkö aloitus oireet kauankin?
Lopetus oireet eivät niinkään ahdistaa kun itsellä fatiikki johtuu MS taudista joten oletan että fatiikin hoitoa ei tulla pitkään aikaan lopettamaan eli ei tarvitse stressata miten lopettaminen sujuu, mutta haluaisin kuulla kokemuksia kauanko alkuoireet mahtavat kestää ja onko joku saanut apua juuri fatiikkiin venlafaxiinista? (Saatoin kirjoittaa nimen väärin pahoittelut) olen saanut juuri itseni siihen kuntoon että pääsen takaisin työelämään, mutta kyseisen lääkkeen syöminen pelottaa jos nämä oireet eivät pian helpota:( onneksi olen nyt vapaalla vähän aikaa en usko että pystyisin käymään edes töissä ennenkuin lääkkeen aloitusoireet lähtevät.
Kiitos vastauksista
Fatiikkiin venlafaxiin
Anonyymi-ap
1
285
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18029390m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635