Storytime: Minkälainen oli vaiheikas tieni bussinkuljettajaksi?

Linkki: https://youtu.be/SqhNBRft1n4?si=SeFeQusG3hQuScxE

Tällä kertaa on vuorossa #storytime-tuokio, jossa kerron minkälainen oli "värikäs" polkuni bussinkuljettajaksi. Alunperin suunnitelmani olivat aivan jotain muuta, mutta lopulta monien mutkien kautta päädyin bussin rattiin, jota olen pyöritellyt nyt jo yli kuuden vuoden ajan.

Mainintana, että tämä video painottuu vuosiin 2011-2016, eli aikaan kun vielä etsiskelin itseäni. Kannattaa ehdottomasti tsekata tämä mielenkiintoinen video!

6

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otan osaa.

• Anonyymi

Moikka Risto. Oon seurannu sun videoita ja kiitos niistä, näin myös juttua uudesta AKT-lehdestä. Tällä palstalla pesii näemmä kaikenlaiset sekopäät elä näitten houruilusta välitä. Ollaan kai samaa ikäluokkaa mutta minä jo liki 10v ollut linja-autohommissa. Lukion jälkeen oli suuret suunnitelmat, mutta tuli kuitenkin sen jälkeen spontaanisti haettua bussikurssille (joka oli lapsuuden haaveammattini) ja tässä ollaan oltu. Parhaimmissa oloissa maailman rennoin työ mutta sinähän kollegana tiedät nämä muutkin seikat. Kohta tulee ne alkutalven kelit jottei totuus unohdu eli turvallisia ajoja

• Kiitos tsemppaavasta viestistä! Yleensä mä jätän nää tämmöset huumoriviestit omaan arvoon, ja pääosin käytän tätä törkypalstaa vaan markkinointiin! :)

Alan hyvät ja huonot puolet tiedetään ja allekirjoitan täysin mitä laitoit ja myös sinne turvallisia kilometrejä ja PALJON!

• Anonyymi

Kova on työ, pitkän päälle. Mitä ehdit /jaksat harrastaa. Miten terveys kun ratissa useita vuosia. Aatteleppa ite

• Anonyymi

Harrastuksia nykyään television katselu kun tulee iltavuorosta kotiin. Ja uniapnea on hoidossa sekä verenpainelääkkeet niin hyvin tässä jaksaa hommia. Ei ihmekkää että tällä alalla on työntekijäpula kun jäärät täällä keskustelupalstoilla pelottelee ja jauhaa mitä sattuu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6415
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      655
      2709
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1229
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1155
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      85
      1144
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1098
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      281
      1083
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1080
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      70