Vitun mopoapinoille on tämä viesti
Olen tyystin kyllästynyt kuuntelemaan huuteluja näiltä apinoilta
Liikun aina täysin provosoimatta ketään silti nämä
Lapinlahden nuoret mopoapinat joilla on vielä
korvantaustat kosteat huutelevat toistuvasti minulle 55v miehelle.
Miksi ihmeessä?
Miksi ihmeessä kun en edes tunne yhtäkään näistä apinoista enkä
yhdenkään kanssa ole ikinä ollut missään tekemisissä? Mikä vittu näitä Lapinlahden
nuoria mopoapinoita vaivaa? Nämä saatanan Lapinlahden mopoapinat saattaa olla ihan sairaita.Olen vittu ihan pappa näille sairaille apinoille.
Miksi pappa ärsyttää apinoita tekemättä yhtään mitään? Miksi? Nämä vitun apinat on sairaita siinä on se selitys.Jos tämä häirintä ei lopu papalla saattaa olla takataskussa jotain...näille vitun mopoapinoille.
Olen tyystin kyllästynyt kuuntelemaan huuteluja näiltä vitun apinoilta.
Lapinlahden Vitun apinoille
Anonyymi-ap
1
344
Vastaukset
- Anonyymi
miksiköhön tuo miehen ? ikä on noin tarkennetusti pitänyt trollin alullepanijan pitänyt ilmoittaa ? ihanko suunnattu vihajuttu 👍 ? niinkuin aina. samat pellet
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595