R.P. kertoo keneltä emme leikkaa. YouTube "Eduskuntavaalit 2023, Riikka Purra"
Talouselämän Haastattelussa
10
256
Vastaukset
Ei keltään leikatakaan siitä mitä hän ansaitsee. Menoja sen sijaan joudutaan järkeistämään koska ne ovat paisuneet yli sen mitä kansana ansaitsemme eli yli verojen tuoton. Niin on pakko tehdä ja siinä syypää vat entiset halliotukset joilla ei ole ollut hajua siitä millaisia tulevaisuuden verotuotot tulevat olemaan. Jos nyt ei aleta asiaa korjaamaan niin siitä tulee myöhemmin vielä suurempi sotku!
On se kummaa miten Lyylien laskupäät tökkivät koko ajan!- Anonyymi
Olet pitkälti oikeassa. Mutta hallituksessa nyt taas Kokoomus mukana, ja sen historia tiedetään tuossa mistä avauduit. Se siis varmaa että valtionvelka ja työttömyys lähtee nousuun, kuten leipäjonot. Mutta eiköhän jossain vaiheessa päästä Kokoomuksesta. Eiköhän kaikki kaipaile aikoja kun hyvinvointia rakennettiin ja pidettiin Kokoomus pääsääntöisesti sivussa.
Anonyymi kirjoitti:
Olet pitkälti oikeassa. Mutta hallituksessa nyt taas Kokoomus mukana, ja sen historia tiedetään tuossa mistä avauduit. Se siis varmaa että valtionvelka ja työttömyys lähtee nousuun, kuten leipäjonot. Mutta eiköhän jossain vaiheessa päästä Kokoomuksesta. Eiköhän kaikki kaipaile aikoja kun hyvinvointia rakennettiin ja pidettiin Kokoomus pääsääntöisesti sivussa.
Kokoomuksella on paras talouslinja, se kun pyrkii reaalitalouteen eli tilanteeseen, jossa elämme ja toimimme itse ansaitulla.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kokoomuksella on paras talouslinja, se kun pyrkii reaalitalouteen eli tilanteeseen, jossa elämme ja toimimme itse ansaitulla.
Kokoomuksen historia kun se on ollut hallituksissa on totuus puolueesta.
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomuksen historia kun se on ollut hallituksissa on totuus puolueesta.
Mitä siis oikeasti halusit tuolla sanoa?
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180364987
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Tuo oli hauska.
- Anonyymi
Tämä on hauskempi : " Pitää kuitenkin muistaa, että yli 14000€/kk ansaitsevia ei kuitenkaan suuren suurta joukkoa juurikaan ole"
Sanoi ministeri Astudiossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on hauskempi : " Pitää kuitenkin muistaa, että yli 14000€/kk ansaitsevia ei kuitenkaan suuren suurta joukkoa juurikaan ole"
Sanoi ministeri Astudiossa.Saako mistään selville 14000€/kk ansaitsevien määrää eli ei niin SUUREN SUUREN joukon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako mistään selville 14000€/kk ansaitsevien määrää eli ei niin SUUREN SUUREN joukon.
Samankokoinen joukko, kun se jolta leikataan asumistukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499