Naulataanko laudat palvelukeskuksen keittiön oviin ja ikkunoihin nyt kun ruoka tulee jatkossa sotepalveluihin Latviasta ja siivoojat Karpaateilta?
Palvelukeskuksen tulevaisuus
18
1369
Vastaukset
- Anonyymi
Liikkeenluovutuksessa vanhat työntekijät saavat pitää työpaikkansa mutta tes muuttuu yksityisen palveluntuottajan sopimuksen alaiseksi jolloin palkka- ja työehdot romahtavat.
- Anonyymi
Tes muuttuu vasta sitten kun se sopimus loppuu siihen asti noudatetaan voimassa olevaa sopimusta.
- Anonyymi
On vakaa aikomus lopettaa hiljalleen toiminta. sote uudistus saa sen aikaan ja mitähän seuraavaksi ?
- Anonyymi
Ei mene edes vuosia kun meiltä loppuu lääkäripalvelu, labra ym. Kaikki mahdolliset joihin sote vaikuttaa. Iso luuta lakaisee läpi suomen. On se niin iso susi tuo sote.
- Anonyymi
Näin siinä käy muutaman vuoden sisällä.
- Anonyymi
Pyykit pesty jo kauan Virossa ja monien isojen firmojen työntekijöiden työasut.
- Anonyymi
Minä pesen kyllä ite omat pyykit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä pesen kyllä ite omat pyykit.
Äitis pesee ja silittääkin vielä
- Anonyymi
Osataanko Baltian maissa keitellä meille vanhuksille mieluisia ja helposti nautittavia ruokia, kuten esim. pottumaetoa, pottupuuroa, leipäjankkie, käristystä tai vaekkaja pottuja ja kastiketta.
Vahvasti epäilen, että eivät osaa.- Anonyymi
Ehkäpä niihin saadaan enemmän makua koska nykyisissähän sitä ei ole nimeksikään. Siinäkin vähässä mitä tuodaan. No migrissä sentään tarjotaan ainakin kolme lämmintä siis valmiiksi lämmitettyä ruokaa päivässä.
- Anonyymi
Ei osata. Me kuollaan nyt kaikki näläkään.
- Anonyymi
On se kyllä ihme hommaa jos pottupuuron taikka -maidon valmistaminen ja kuljettaminen Latviasta tulee halvemmaksi kuin paikan päällä keitteleminen.
Vosikin lopunperin tulla huokeimmaksi jos mummat ja paapat roudattaisiin baltiaan hoitoon. Ei tarviisi ruokaa eestaas kuljetella. - Anonyymi
Jonkun pitäisi puhaltaa tämä kilpailuhullutus poikki
- Anonyymi
Pottupuuro:
Ruis- vaiko ohrajauhoon?- Anonyymi
Laitoskeittiöillä tekevät nykyään vehnäjauhoon.
- Anonyymi
Nehiristä pitsat koko sakille
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595