En saa työttömyystukea, koska opintopolussa lukee, että opintoni on "passivoitunut" eikä "luopunut", vaikka olen eronnut ja saanut erotodistuksen. TE-toimisto vaatii, että opintopolussa lukee "luopunut".
Pitääkö asian olla näin vai onko Opintopolussa merkattu väärin, että opintoni on "passivoitunut".
En saa työttömyystukea, koska Opintopolussa lukee, että opintoni on passivoitunut vaikka olen eronnu
10
340
Vastaukset
- Anonyymi
ota yhteyttä sinne oppilaitokseen ja selvität asiasi oppilaitoksen kanssa.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18042321R
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
TE-toimistot ja Kela vaativat, että opintopolussa lukee "valmistunut" ennen kuin he myöntävät sinulle työttömyystukea.
- Anonyymi
onkohan kyseessä alle 25 vuotias joka on lopettanut opiskelunsa ilman hyväksyttävää syytä.
- Anonyymi
Pikaisesti yhteys oppilaitokseen, voivat roikottaa kirjoilla valtionosuuden vuoksi.
Lukeeko todistuksessa todella, että erotodistus - silloin sen pitäisi riittää.
Jos sinulta edellytetään valmistumista, et varmaan saakaan korvausta. - Anonyymi
Tarkoittaa sitä, että ei ole suorittanut opintoja pariin vuoteen, ilmoittautunut opiskelijaksi. (Oulun yliopiston sivut). Ei oikeutta opintotukeen.
Minusta tuo olisi paras selvittää Kelan kanssa.
Eihän sitä voi saada mitään tukia, jos olet edelleen kirjoilla. Erotodistusta ei olisi saanut kirjoittaa.
Tarkoitus passiivirekisterillä saada opiskelija suorittamaan opinnot loppuun. - Anonyymi
Erota voi terveydellisistä syistä, mutta sillonkin se menee lisäselvitykseen, jos epäselvyyksiä.
- Anonyymi
Täällä vikisemällä asia varmaankin korjaantuu??
- Anonyymi
Roiku suomi 24 itkemässä seuraava 20v niin eiköhän se sitten helpota....
Älä vaan oma aloitteisesti selvittele mitään asioitasi vaan itke vuolaasti. - Anonyymi
Voimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595