Kuka pitää koiraa vapaana Karvetissa? Eilen liikkui useasti Karvetinkadulla ja Sienipolulla sekä siinä skeittilaudan metsässä. Rotu taitaa olla Suomen pystykorva.
Koira vapaana
13
447
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös koiran pitäminen vapaana ole nykyään kiellettyä ja varsinkin jos koira juoksee ilman omistajaa niin silloin se voi olla jopa karannut.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18044774m
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Saako vapaana olevan koiran lopettaa?
- Anonyymi
Ei saa. Tarvitaan maanomistajan lupa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on Naantalin kaupungin maanomistaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa lopettaa. Poliisikin saa tappaa sen vain, jos vaaraksi yleiselle- tai työturvallisuudelle.
Kyllähän sen voi tappaa, mutta kannattaa sitten varautua syytteeseen eläinsuojelurikoksesta ja parhaimmillaan useiden tuhansien korvausvaatimuksesta.
Kaikkea voi tietenkin tehdä.
- Anonyymi
Joo ei saa lopettaa, mutta mites on että saako nukutusnuolella ampua?
- Anonyymi
Siis vikittelevät...
- Anonyymi
Joko koira on saatu kiinni että uskaltaa liikkua jo Karvetissa?
- Anonyymi
Voi hitto, on siinä murheet...enemmän pelkäisin väkivaltaisia tyyppejä, , pedofiilejä ...kuin jotain pystykorvaa . Kaikenlaista hörhöä täällä Naantalissa tulee vastaan, saa pitää tiukasti kiinni välillä pikkulapsesta. Eikös ihan seurakunnassakin ollut ns.vapaaehtois työssä yksi lapsiinsekaantuja,onko vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hitto, on siinä murheet...enemmän pelkäisin väkivaltaisia tyyppejä, , pedofiilejä ...kuin jotain pystykorvaa . Kaikenlaista hörhöä täällä Naantalissa tulee vastaan, saa pitää tiukasti kiinni välillä pikkulapsesta. Eikös ihan seurakunnassakin ollut ns.vapaaehtois työssä yksi lapsiinsekaantuja,onko vielä.
Ei kai nyt Karvetissa ole tuollaisia tyyppejä? Lintukoto mun mielestä on Naantali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai nyt Karvetissa ole tuollaisia tyyppejä? Lintukoto mun mielestä on Naantali.
Lintukotoa ei taida enää Suomesta löytyä,ehkä jostain korpimetsästä.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018044774yh
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635