Kesatätkö hyvin pakit?

Anonyymi-ap

Erityisesti kiinnostaa miten naiset kestää pakkeja.
Mutta voi miehetkin vastailla jos haluavat.
Laita vaikka N tai M et tietää kumpi vastaa.

25

387

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anna nyt vaan p r k l ne pakit sille.

• Anonyymi

Anto jo selvä juttu.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

❤️ ­­N­­y­­­m­­f­o­­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18046106e

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Teen harvoin aloitteita ylipäätään. Ihan hyvin kestän, ei toista voi pakottaa olemaan kiinnostunut tai lähtemään vaikkapa treffeille. Tietysti se vähän kirpaisee hetken... Lopultahan se on kuitenkin hyvä asia, jos ilmenee että mies ei ole kiinnostunut tutustumaan paremmin ja eipähän tarvitse arvuutella pakkien jälkeen asiaa.
      -n

• Anonyymi

Naiset olette niin yksin kertaisia ja tunteettomiakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi päättelet, että olisin yksinkertainen ja tunteeton? Eikös se kerro, etten ole tunteeton, jos kiinnostuneena tehnyt aloitteita, ja pakit saatuani on hetken kirpaissut? Paikoilleenko pitäisi jäädä sen jälkeen, ettei olisi mielestäsi yksinkertainen?

Ja miksi yleistät mun kirjoittaman pohjalta? Vai oletko naisvihaaja ihan muutenkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinkertaisia on yhdyssana. 😂

Sivusta.

• Anonyymi

En tiedä, kun en ole koskaan saanut pakkeja. Se tosin ei johdu siitä, että olisin mitenkään kovin kummoinen yksilö. Olen vain tehnyt aloitteita, vasta kun olen jo ollut kiinnostuksesta aivan varma.

Suhteen loppuminen sen sijan on tuttua ja se sattuu. En osaa sano siitäkään kuinka hyvin sen kestän, kun en oikein tiedä miten se määritellään. Olen selvinnyt hengissä.

• Anonyymi

Ai niin ja olen nainen.

• Anonyymi

En mielestäni kestä hyvin, koska mietin kuukausia eteenpäin asiaa. En ehdottele miehille mitään ihan pienessä ihastuksessa, joten pakit on olleet ihan normaalin reaktion aiheuttavia: surua, ikävöintiä, suuttumusta ja ärsyyntyneisyyttä.

Surua, koska olin jo ehtinyt haaveilla kaikenlaista, mitä kivaa voisimme yhdessä tehdä. Ikävöintiä, koska tiedän, että menneet hauskat hetket eivät enää tule tapahtumaan ja pikkuhiljaa etäännymme, emmekä lopulta näe enää lainkaan. Suuttumusta, koska menin edes kysymään mitään. Ärsyyntyneisyyttä, koska mies oli antanut ymmärtää olevansa kiinnostunut ja pörräsi ympärillä kuin paarma.

Kahden miehen kanssa käynyt sama juttu vuosien varrella. Joten luottamus tässä nyt miehiin melko heikko…

• En uskalla edes tehdä aloitteita, syystä että pakit tuntuu pahalta.

• Siis tää sama mies on antanut mulle pakit jo vaikka kuinka monta kertaa.
      En oo laskenut, mutt ehkä 4-5, enkä haluu muistellakaan montako.
      Mutt syy on aina ollu sama, sinänsä hullunhauskaa venyttelyä.

ja vastaus on
      EN KESTÄ!

• Anonyymi

Kerro sen miehen nimikirjain et me muutki tiedetään kenen kans tuollaista YOUHUUT.

• Anonyymi

En ole mikään kone tai suhdeautomaatti. Riippuu siitä miten rakastunut olen. Mikä on hyvää ja mikä huonoa kestämistä? Pimahdanko? No en. Itkenkö? luultavasti jos olen rakastunut.

• Anonyymi

En ole saanut koskaan pakkeja. Joka tosin johtuu siitä, että minulle on aina tehty aloitteet. Ehkäpä kestäisin ihan hyvin.

• Anonyymi

Oon n ja en oo saanu koskaan pakkeja. Aloittaitakin oon tehny vaan kaksi kun tiesin 99% varmaksi että on molemminpuolista.

• Anonyymi

Jatkan: kestäisin varmaan suorat pakit hyvin, mutta en mitään kiertelyä enkä ghostaamista.

• Anonyymi

Ei pakeissa mitään pahaa ole, vaikka itsestä tuntuisi hyvinkin pahalta, jos on todella kiinnostunut toisesta. Joltain tinderdeitiltä saaduilla pakeilla ei ole mitään väliä. Sama ihana nainen siellä toisella puolella silti on. Ei hän muutu huonommaksi, vaikka pakit antaisikin. - joku mies

• Anonyymi

Ei varmaan jossain tinderissä olekaan, koska ihmisiä ei välttämättä edes tavata. Mutta kun tapaat henkilöä irl useamman kerran, niin fiilikset pakkeihin on vähän erit.

• Anonyymi

En ole koskaan saanut rehtejä pakkeja, harrastavatko miehet niitä ollenkaan…? Olen saanut toki itse todeta että en ole miehen kiinnostuksen kohteissa, ainakaan kovin korkealla, eli tavallaan sellaiset epäsuorat pakit.
      Hyvin kestän, noista em. toimintatavoista johtuen tulee fiilis että ei tässä nyt mitään kovin mahtavaa tai ryhdikästä menettänyt🙈 Oikeat pakit ottaisin arvostuksella vastaan, olisipahan poikkeavan rehti tyyli.

Taas nytkin lillun jossain välitilassa, vaisto ja miehen viestien sävy / hiljaisuus sanoo että jotain kiinnostavampaa on jossain muualla. Ei enää nykyisin edes harmita, naurattaa korkeintaan ja nenä kohti uusia seikkailuja🥳

• Anonyymi

Riippuu ihan tapauksesta.
      Osan pakeista päässy yli kohtyy vaivatta mutta on joitain. Miehiehiä joten kohdalla asia harmitas vielä vuosienkin jälkeen
      Naiselta
      Enää ei tuu uusia pakkei sillä en aijo ha kkia lisää ihmisiä omaan elämään osaksi...
      Tai hakea seuraa enää .
      Yritin parhaani näin. Elikymppiseksi saakka mutta en saanut kokea onnea kenenkään kanssa ..

Ja mulle perkele sanottu et parempi o ni ens kerralla...
      Mut ei vottu ku kukas ei halua olla mulle se parempi ja pysyvä onni.
      Onnen rippeisiin on saanu tyytyä koko elämän ...

Ei siinä oo paljoa kysytty mun omas unelmas pitkästä parisuhteestai perheenperustamisesta tai halusta olla onnellinen...
      Kun ei vaihtoehtoja tai rakasta koko maassa ...

Oon niin surullinen ja murtunut.

Naiselta

• En osaa sanoa, mutta veikkaan, että kyllä. Voihan tuota aikansa rypeä, mutta sitten se on eteenpäin eläväisen mieli.

• Anonyymi

Mun mielestä pakit on helppo kestää ja ymmärtää, mutta sitä en kestä että käytetään hyväksi. Uskotellaan rakkautta hyötyä tavoitellakseen. Hyöty voi olla p a n o, raha, asunto tai jotain palveluksia tai muuta hyötymistä.

En kestä myöskään sitä että uskotellaan rakastunutta ja halutaan suhde vain jotta saa haukkua, pettää ja hakata toista ja kun toinen haluu pois uhataan tappaa.. eli kohdellaan huonosti hypitään vieraissa mutta pois suhteesta ei päästetä muuta kuin ruumisarkussa.

Olenkin monille miehille sanonu kun he säälitelly saamiaan pakkeja, että paljon pahempaa ois jos teeskentelisin kiinnostunutta ja käyttäsin sua hyväks tai että et pääsis pois suhteesta elävänä.

Pelkkää p a n o o etsiville miehille monesti todennu että etsi muualta kun mä en oo siihen oikeaa kohderyhmää. Ja oon toivonu että se riittää. Loukkaantusin todella pahoin jos tämänkin jälkeen mies vedättäs mua ja esittäs et kiinnostaa muukin ja kun on saanu niin sit antaa pakit.

Se on ainoo hetki jo todella loukkais sillä sillon mua on käytetty hyväksi tietäen mitä mä en halua ja hae ja silti on huijattu mua ja johdettu harhaan..

Se itseasiasssa alkais oleen tilanne jossa tekisin jo poliisille seksuaalisen hyväksikäytön rikosilmoituksen

T: Karoliina

• Anonyymi

Kestän pakit vaikka tietenkin kirpaisee, jos on ehtinyt jo ihastua tai jopa rakastua. Toisaalta esim. Tinder treffeillä ensi tapaamisella tuleva torjunta ei kirvele, sillä ei ole ehtinyt vielä tutustua siinä määrin, että kokisi menettävänsä tai jäävänsä paitsi. N

• Anonyymi

Näin miehenä voin sanoa että kestän pajut hyvin, jos ei kiinnosta niin ei sitten. En jää roikkumaan ja rukoilemaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2275
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1775
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe