Syntisten pöytä

Anonyymi-ap

Istut vieressäni ja kuvittelen sinut syntisten pöytään kanssani. Sillä erotuksella, että sinä et oikeastaan kuulu sinne mutta kun katson ulos pimeyteen, näen kuvajaiseni. On kuin näkymättömät langat vetäisivät minua eri suuntiin. Puhuminen ei ole hyvä asia, puhumattomuus ei ole hyvä asia. Olen avuton kuin syksyn lehti tuulessa kun muistelen miten väistelin katsettasi. Olisit saattanut lukea minusta liikaa.

36

683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä on syntisten pöytä?

• Anonyymi

Viittaus lauluun jonka kuulin radiosta

• Anonyymi

Jatkoa. Tummat pilvet tanssivat ohimoillani. Sinulla on kyky pyyhkäistä ne pois sanoillasi. Kun naurat, olen onnellinen. Vaikka nauraisit minulle. Niin kummallinen on tämä minut vallannut energia. Emme oikeastaan tunne, mutta jokin sinussa puhutteli minua niin, että nyt silmäsi ovat silmieni edessä muistojen lakeuksilla. Niillä vaeltelen ja etsin merkkejä sinusta. Tiedän että valehtelen itselleni, koska et voi kuulua maailmaani. Mutta tässä valheessa on suloinen maku, ajatukset sinusta ovat lohdullisia kuin kaskaiden siritys pimenevissä illoissa.

• Anonyymi

Miksi häm ei voi kuulua maailmaasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi häm ei voi kuulua maailmaasi?

Siihen on monta syytä, yksi on se että luulen ettei hän itse halua mitään sen syvällisempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen on monta syytä, yksi on se että luulen ettei hän itse halua mitään sen syvällisempää.

Ettekö voi olla ystäviä?

• Anonyymi

Hienoa tunteiden sanoitusta.

• Anonyymi

Mitä enemmän näitä tekstejäsi lukee sitä keksityimmiltä nämä alkaa tuntua. Mutta jatkakaa

• Anonyymi

Miksi tekstit monikossa? Sille minä en voi mitään, että sinä luulet todellisen elämän asioita keksityiksi. Voisit kuitenkin olla pilaamatta ketjuani luuloillasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tekstit monikossa? Sille minä en voi mitään, että sinä luulet todellisen elämän asioita keksityiksi. Voisit kuitenkin olla pilaamatta ketjuani luuloillasi.

Niin, miksi. Kerroin vain huomioni, ei se ketjujasi pilaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, miksi. Kerroin vain huomioni, ei se ketjujasi pilaa

Niin edelleen miksi. Kyllä valheelliset syytöksesi tekstistäni osaltaan pilaavat tämän ketjun. Joku vielä uskoo sinua. Jätä minut rauhaan, minulla on oikeus kaivata täällä. Tämä on i k ä v ä - palsta, jos et ole huomannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin edelleen miksi. Kyllä valheelliset syytöksesi tekstistäni osaltaan pilaavat tämän ketjun. Joku vielä uskoo sinua. Jätä minut rauhaan, minulla on oikeus kaivata täällä. Tämä on i k ä v ä - palsta, jos et ole huomannut.

Väärä paikka kirjoittaa, jos ei sitä saa kommentoida. Muuten kuin vain kehuen. En häiritse sinua mitenkään, voit vain sivuuttaa kommenttini

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärä paikka kirjoittaa, jos ei sitä saa kommentoida. Muuten kuin vain kehuen. En häiritse sinua mitenkään, voit vain sivuuttaa kommenttini

En ole sanonut että pitää ainoastaan kehua. En muutenkaan kirjoita kehujen takia vaan siksi että kaipaan, mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Sinun ei ole mikään pakko tulla ketjuuni esittelemään luulojasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sanonut että pitää ainoastaan kehua. En muutenkaan kirjoita kehujen takia vaan siksi että kaipaan, mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Sinun ei ole mikään pakko tulla ketjuuni esittelemään luulojasi.

Olet ennenkin sivuuttanut ketjujesi kommentteja joten osaat tehdä niin varmaan nytkin. Jokin sanoissani ilmeisesti kolahti ja sille en voi mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ennenkin sivuuttanut ketjujesi kommentteja joten osaat tehdä niin varmaan nytkin. Jokin sanoissani ilmeisesti kolahti ja sille en voi mitään

Ei kolahtanut yhtään mikään vaan en halua että tulet minun aitoon kaipausketjuuni höpöttämään tuota omaa keksitty-roskaasi. Joku vielä ottaa sanasi todesta. En sivuuta ketjuni kommentteja tarkoituksella mutta en ehdi koko ajan vastailla. Olet kiusaava nilkki joka ei ymmärrä lopettaa eikä ilmeisesti kovin hyvin muutenkaan ymmärrä ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kolahtanut yhtään mikään vaan en halua että tulet minun aitoon kaipausketjuuni höpöttämään tuota omaa keksitty-roskaasi. Joku vielä ottaa sanasi todesta. En sivuuta ketjuni kommentteja tarkoituksella mutta en ehdi koko ajan vastailla. Olet kiusaava nilkki joka ei ymmärrä lopettaa eikä ilmeisesti kovin hyvin muutenkaan ymmärrä ihmisiä.

Kuka ihmeen joku? Tämä on anonyymipalsta. Mutta ei mulla ole muuta sanottavaa tähänkään, varsinkaan tuollaisen kommentin jälkeen ✌️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka ihmeen joku? Tämä on anonyymipalsta. Mutta ei mulla ole muuta sanottavaa tähänkään, varsinkaan tuollaisen kommentin jälkeen ✌️

No ihanko totta että on anonyymipalsta. Tarkoitin sitä, että en halua että tekstin lukeneet ihmiset luulevat sinun takiasi että tämä on jokin trollausketju. Yritä nyt edes hetken verran ottaa minun näkökulmani asiaan. Kirjoitan kaipauksesta ja sitten tulet sinä luomaan mielikuvaa että keksitty juttu. Kuinka paljon itse pitäisit siitä jos sinun todellisen elämäsi juttuja väitettäisiin keksityiksi? Kaipaus on muutenkin arka aihe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ihanko totta että on anonyymipalsta. Tarkoitin sitä, että en halua että tekstin lukeneet ihmiset luulevat sinun takiasi että tämä on jokin trollausketju. Yritä nyt edes hetken verran ottaa minun näkökulmani asiaan. Kirjoitan kaipauksesta ja sitten tulet sinä luomaan mielikuvaa että keksitty juttu. Kuinka paljon itse pitäisit siitä jos sinun todellisen elämäsi juttuja väitettäisiin keksityiksi? Kaipaus on muutenkin arka aihe.

Miksi minä välittäisin mitä jollain anonyymipalstalla ihmiset ajattelevat juttujeni todellisuudesta? Itse tiedän mitä ne ovat ja se riittää minulle.
        Liika värittely voi antaa keksityn vaikutelman. Anna olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi minä välittäisin mitä jollain anonyymipalstalla ihmiset ajattelevat juttujeni todellisuudesta? Itse tiedän mitä ne ovat ja se riittää minulle.
        Liika värittely voi antaa keksityn vaikutelman. Anna olla.

Ei ole kivaa jos joku kuitenkin vaivautuu kommentoimaan ihan tosissaankin ja sitten lukee kommenttisi ja alkaa epäillä vastasiko trollille. Sanat ovat juttuni ja sinä et sitä tiedä, onko jokin liikaa värittelyä vai ei, koska et tästä asiasta muutenkaan tiedä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kivaa jos joku kuitenkin vaivautuu kommentoimaan ihan tosissaankin ja sitten lukee kommenttisi ja alkaa epäillä vastasiko trollille. Sanat ovat juttuni ja sinä et sitä tiedä, onko jokin liikaa värittelyä vai ei, koska et tästä asiasta muutenkaan tiedä mitään.

Jees. No tiedän sinusta ihan tarpeeksi näiden kommenttiesi perusteella jo, joten älä huoli, en kommentoi näihin jatkossa mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jees. No tiedän sinusta ihan tarpeeksi näiden kommenttiesi perusteella jo, joten älä huoli, en kommentoi näihin jatkossa mitään

Et tiedä minusta mitään ja voisit opetella ottamaan paremmin huomioon toisen ihmisen näkökulman. Yritä ajatella asia siltä kannalta, että sinä kirjoittaisit kaipausviestin ja sitten minä tulisin ketjuun väittämään, että keksittyä koko juttu. Miltä se tuntuisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tiedä minusta mitään ja voisit opetella ottamaan paremmin huomioon toisen ihmisen näkökulman. Yritä ajatella asia siltä kannalta, että sinä kirjoittaisit kaipausviestin ja sitten minä tulisin ketjuun väittämään, että keksittyä koko juttu. Miltä se tuntuisi?

Vastasin tuohon jo. Toisen asemaan voi ihan asettua sielläkin suunnalla. Voit myös katsoa itse mainitsemasi trollaamisen määritelmän ja pohtia hetken vaikka sitä.

• Anonyymi

Kaunista, ajateltua.

• Kyllä alkaa ihan itkettämään (hyvällä tavalla) tällaiset tekstit. Todella kaunista kaipausta.

• Anonyymi

Ootko miettiny, jos ne tummat tanssahtelevat pilvet onkin jotain muuta? Asiaa vatvoskellessa syntyviä lieveilmiöitä.

Tilanteiden, mietteiden, murheiden ja ilojen uurtamia juonteita, ennen niin sileällä iholla. Uudenlaisia värisävyjä, aiemmin tummilla kutreilla. Menneen elämän jo kertyneet kokemukset, kokematta jääneet kiehtovat houkutukset.

Pistää miettimään, onkohan uurteet ja värisävyt milloinkaan valmiita asettumaan aloilleen. Vaikka ihminen sen kuinka tekis.

• Anonyymi

Vau! Sinä se osaat kirjoittaa intohimoisesti!

• Anonyymi

Muistan hänen tiiviin katseensa, olin heti hänen, olin valmis. Järkeni sanoi ei, mutta kehoni liikkui ajatuksena häntä kohden. Tiesin, että hän on nautinto. Kielletty sellainen 😘

• Anonyymi

Voi olla että olen katsonut häntä hieman liian tiiviisti. Siksi joskus väistän kun huomaan että hän katsoo minuun. Pelkään että hän näkee sen että haluan katsoa häntä. Hän nyt voi katsoa ihan neutraalisti enkä halua kuvitella mitään siksi että minulla on tunteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla että olen katsonut häntä hieman liian tiiviisti. Siksi joskus väistän kun huomaan että hän katsoo minuun. Pelkään että hän näkee sen että haluan katsoa häntä. Hän nyt voi katsoa ihan neutraalisti enkä halua kuvitella mitään siksi että minulla on tunteita.

Et ole hän. En edes kehtaa sanoa, kuinka monta vuotta näkemisestään on, tämä on tällaista muistelua itsellä lähinnä. Aikuisten iltasatuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole hän. En edes kehtaa sanoa, kuinka monta vuotta näkemisestään on, tämä on tällaista muistelua itsellä lähinnä. Aikuisten iltasatuja.

Minulla ei ole vuosia. Toivottavasti oli kaunis hetki tämä muisteltava hetki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole vuosia. Toivottavasti oli kaunis hetki tämä muisteltava hetki.

Ikimuistettava. Onnea sinun tilanteeseen myös.

• Anonyymi

Varattu taitaa kaivata varattua tässä.

• Anonyymi

Onko tämä miehelle kirjoitettu?

• Anonyymi

Tarkoitat siis että haluat irtosuhteita ja minä en. Tulkitsit minut oikein. Koen sellaiset liian hajottavaksi.

• Anonyymi

En tarkoittanut sitä.

• Anonyymi

Kärsimystä on elämä.....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe