Hyvää huomenta 10.10.

Kylmää on. Siihen saa nyt tottua. Mukavaa päivää siltikin. ❄️🩵🐺

26

302

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomenta☕👩

• Huomenta 🍒 kuinka menee?

• Anonyymi

Tässä töihin lähen klo.12👩☕

• Ok. Mukavaa työpäivää sinulle.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ok. Mukavaa työpäivää sinulle.

Voi hitsin hitsi👩☕

• Anonyymi kirjoitti:

Voi hitsin hitsi👩☕

Mitä hitsiä? 10.10 kello

• mustasusi

10.10. Klo 10:10

• Muistitko toivoa?

• Prinsessasi kirjoitti:

Muistitko toivoa?

Voi ei... en ainakaan tietoisesti. En tiennytkään että tuossa kohtaa pitää toivoa jotain. 🫤

• mustasusi kirjoitti:

Voi ei... en ainakaan tietoisesti. En tiennytkään että tuossa kohtaa pitää toivoa jotain. 🫤

Se on taikauskoa tietysti vaan😅 olen vaan kuullut että jos tunnit ja minuutit, päivä ja kuukausi kaikki on sama numero, se on joku maaginen hetki😃

• Prinsessasi kirjoitti:

Se on taikauskoa tietysti vaan😅 olen vaan kuullut että jos tunnit ja minuutit, päivä ja kuukausi kaikki on sama numero, se on joku maaginen hetki😃

Saattaahan se ollakin. Kukas sitä tietää varmaksi? 😃
        Olisin voinut toivoa, vaikka lisää älliä päähäni.

• mustasusi kirjoitti:

Saattaahan se ollakin. Kukas sitä tietää varmaksi? 😃
        Olisin voinut toivoa, vaikka lisää älliä päähäni.

Niin, elämä on täynnä asioita, joista kukaan ei tiedä yhtään mitään. Täynnä arvoituksia ja ikuisia kysymyksiä.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Muistitko toivoa?

Mä toivoin, et kaunis prinsessa ois vieresså kun avaan silmät. Ei ollut vielä 😕

• Prinsessasi kirjoitti:

Niin, elämä on täynnä asioita, joista kukaan ei tiedä yhtään mitään. Täynnä arvoituksia ja ikuisia kysymyksiä.

Niin on ja välillä ihminen kuvittelee tietävänsä kaikesta kaiken.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä toivoin, et kaunis prinsessa ois vieresså kun avaan silmät. Ei ollut vielä 😕

Ei tapahdu sellaisia ihmeitä kovin helposti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei tapahdu sellaisia ihmeitä kovin helposti.

Ei se ees vastaa mulle :(((

• Anonyymi

Mälsää👩

• Hyvää päivää sudelle. Toivottavasti tämä on vähän parempi kuin eilinen. :)

• Hei vaan. Katsotaan millaiseksi tämä tästä kehittyy.

• Anonyymi

Päivää että pätkähti kuis menee.

• Väsyttää vähän liikaa. Muuten ihan ok.

• Mitta vois se ees vähän lämmetä. Kun tuolla etelämpänä kuitenkin kärsitään ylikuumuudesta, niin pikkusen vois tuulen mukan ilmat vaihtua, niin saadaan molemmille siedettävät olosuhteet. Nykyään kun on jatkuva pohjoinen puhuri, niin se tarkoittaa myös sitä, että jostain sitä ilmaa on sinnekin mentävä. Ja siitä seuraa jäätikön sulaminen. Jos tuulisi oikeesta suunnasta ei pohjoisnapa sulaisi, eikä etelä eurooppa ja lähi itä kuumenisi liikaa. Ja siinä sivussa me saataisiin kelvollinen ilmasto.

• Yläilmakehän suihkuvirtaukset, jotka tavallaan ohjaavat, mistä päin ilmamassat tänne ja muuallekin virtaa, on tällä hetkellä aika villissä tilassa ja mutkittelee. Juuri suomen kohdalla se on valahtanut nyt alas ja kylmää purkautuu pohjoisnavalta meidän päälle. Vähän sivummassa, Englanti nauttii lämmöstä. Ei näytä lähipäivinä muutosta tulevan. Uutta myrskyä on kai luvassa...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Yläilmakehän suihkuvirtaukset, jotka tavallaan ohjaavat, mistä päin ilmamassat tänne ja muuallekin virtaa, on tällä hetkellä aika villissä tilassa ja mutkittelee. Juuri suomen kohdalla se on valahtanut nyt alas ja kylmää purkautuu pohjoisnavalta meidän päälle. Vähän sivummassa, Englanti nauttii lämmöstä. Ei näytä lähipäivinä muutosta tulevan. Uutta myrskyä on kai luvassa...

Kiva tietää 🐔 ja meni aamujärjestys sekaisin, kun piti ottaa talvitamineet esiin...sekä laittaa syksy takit pois. Vielä on jäljellä, kenkien laitto talviunille.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiva tietää 🐔 ja meni aamujärjestys sekaisin, kun piti ottaa talvitamineet esiin...sekä laittaa syksy takit pois. Vielä on jäljellä, kenkien laitto talviunille.

Itselläni sama edessä, paljon vuosia nähty https://youtu.be/83XKeNvT-gM?si=qFiOqdNNG_RvCpeV

• Anonyymi kirjoitti:

Aina riittää hommaa. :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2834
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2395
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2043
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1408
    Aihe