Hyvää huomenta.

Anonyymi-ap

Toivottavasti sinulla on parempi fiilis nyt kuin illalla. Ethän anna kenenkään kiusata itseäsi.
Lämpöä ja valoa päivääsi.

20

453

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanoo kiusaaja itse.

• Anonyymi

Kerrotko miten olen kiusannut sinua? Tämä aloitus ei ollut kenellekään tietylle tai koskenut mitään muita avauksia, vaan yleisesti toivotin.

Ap.

• Anonyymi

Monesti olen kuullut näitä kiusaaja-syytöksiä, mutta kukaan ei koskaan vie asiaa loppuun asti ja kerro miten olen kiusannut. Jos minun huono huumorini on jotain loukannut, niin olen vilpittömästi pahoillani siitä. Olen pyrkinyt välttämään huumorin kasvattamista palstalla viimeaikoina.

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesti olen kuullut näitä kiusaaja-syytöksiä, mutta kukaan ei koskaan vie asiaa loppuun asti ja kerro miten olen kiusannut. Jos minun huono huumorini on jotain loukannut, niin olen vilpittömästi pahoillani siitä. Olen pyrkinyt välttämään huumorin kasvattamista palstalla viimeaikoina.

Ap.

Olet ärsyttävä kun tätä lukee. Ei millään pahalla. Kirjoitat ylimielisesti kuin omistaisit koko palstan. sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ärsyttävä kun tätä lukee. Ei millään pahalla. Kirjoitat ylimielisesti kuin omistaisit koko palstan. sivusta

En voi käsittää kommenttiasi. En todellakaan edes haluaisi omistaa palstaa. Jos sinua ärsyttää se, että olen positiivinen, niin en voi sille mitään. Voit laittaa ihan oman negatiivisen aloituksen, niin kumoutuu se vähäinenkin positiivisuus mitä täällä palstalla on.

• Anonyymi

Hyvä fiilis nyt ja illlalla oli myös.

Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee.

• Anonyymi

Oletko vähä lyo

• Anonyymi

En tiedä mitä sinä tarkoitat, mutta tiedän mitä lyonin kana on.
        "Etikkakanaa Lyonin tapaan, eli ranskaksi Poulet au vinaigre, on perinteinen lyonilainen ruokalaji, jota on tehty ja tarjottu vuosikymmeniä kodeissa ja bouchoneissa, eli rustiikkisissa bistroissa."

Ap.

• Pidetään valkoinen lippu korkealla tänäänkin ja yritetään nähdä harmaiden sadepilvien lävitse. :)

• Anonyymi

En tietysti sen takia en yhdelle tietylle henkilölle puhukkaan mitään tai laita viestiä

• Anonyymi

Niin surullista, kun kaunis kaipaus kiusataan kuoliaaksi.

• Anonyymi

Eilen illalla oli kyllä hyvä boogie :)

• Anonyymi

No se on kiva kuulla. :)

• Anonyymi

Mua oikeastaan hävettää että oon sortunut kiusaajien ansaan. Jotenkin nää osaa sen kommentoi aina sen mitä eniten pelkään tai niin ilkeästi.

• Anonyymi

Mitä tuota häpeilemään? Ei se auta mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tuota häpeilemään? Ei se auta mitään.

Ei niin mutta nolottaa oma käytös.

• Anonyymi

Olin illalla oikein hyvissä fiiliksissä. Koska vain käväisin täällä enkä jäänyt asumaan. Kenelle sinä kirjoittelet? Kaikilleko?

• Anonyymi

Minä kirjoitan kaikille joita kiusataan. "Sinä" muodon käyttäminen tulee työn kautta.

• Anonyymi

Mukava kuulla, että on ollut hyvät fiilikset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe