Lopullisesti.
Tästä ei ole paluuta.
Nyt se päättymätön kuminauha katkes.
Nyt on laulut laulettu.
16
565
Vastaukset
- Anonyymi
No?
- Anonyymi
Lopetit karaokeesitykset vasin siksi et yleisön korvista tuli verta?
Mikäs noin harmittaa?
- Anonyymi
Mitä nyt on käynyt? Ootko aivan varma kaikesta mitä luulet tietäväs?
- Anonyymi
En koskaan laulanut, mutta voin kyllä käydä moisessa paikassa kunhan vaan ei kukaan muukaan laulella lurittele.
-Kapakan nurkkapöydän vanha valtaaja - Anonyymi
Serenadit kannattaa laulaa sellaiselle, joka osaa arvostaa niitä.
- Anonyymi
Kannattaisi ja olisi ystävällistä, jos kohdistaisit tämän aloituksen paremmin. Täällä on herkkiä ihmisiä, jotka imevät kaiken itseensä. Enkä nyt puhu itsestäni, vaan ajattelen muita.
- Anonyymi
Tästä olen samaa mieltä. Sivusta
- Anonyymi
Ihan ymmärrettävää. Joskus tulee jostakusta henkilöstä ns. overdozet eli överit ja kuminauha katkeaa.
- Anonyymi
Mielenterveytesi onkin ollut näkyvästi horjuva, ei ihme että katkesi.
- Anonyymi
Mikähän on omasi laita, tuskin kovin parempi kun moisia kommentteja nakkelet
- Anonyymi
Kyllä vaan.....loma alkoi ja reissuun 2 vko.a.
Kahteen suuntaa kulkee tie, jostain pois ja jotain kohti vie.- Anonyymi
Noinhan se yleensä menee, kun lähtee jonnekin.
- Anonyymi
Kenen leipää syöt sen lauluja laulat
- Anonyymi
Kyllä, mutta ne laulut eivät ole välttämättä henkilökohtaisia mielipitäitäni tai minulle merkityksellisiä vaan osa työtä. Tietenkin promoan työnantajan tuotetta vaikkei kyseinen tuote olisi minulle merkittävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706