Simpauttajan Oton muistoa kantava puu-naisen veistokurssi voitaisiin käynnistää Juuassa. Kurssilaisista ei varmasti olisi pulaa ja kurssityöt olisivat sitten tuomaroinnin jälkeen yleisön siliteltävissä vanha kaupan makasiinitiloissa vaikkapa Ellinpäivien aikaan.
Puu-naisen veistokurssi puu-Juukaan?
15
491
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvita Juukaan tuommosta koska saa muutenkin ihan pillua yliannostukseen asti.
- Anonyymi
Kuuli että joku oli menettänyt poikuutensa kuolinvuoteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuli että joku oli menettänyt poikuutensa kuolinvuoteella.
Kuulemma simpauttaja on erotiikkaa tihkuva tarina aikuiseen makuun. Pitääkö paikkaansa?
- Anonyymi
Osallistujat voisivat veistää omista profiileistaan puupäät
- Anonyymi
Puu alapäät.
- Anonyymi
Laskehan pillun kehuja vaan se kiertopalkintos kylille että mekin saahaan. Kesällä täällä on kaks ja talvella just vain tuo yks, joten hopi hopi!
- Anonyymi
Syö paskas,jotta syöpi vaan
- Anonyymi
Eihän nykyajan poikoset tiijä mitään seitkyt luvun pilluanneista, nyt ei ole kun rippeet siihen antiin verraten!
- Anonyymi
Asiantuntija on puhunut. Pulinat pois ja uskomme totuuden tulleen julki meille kaikille. Jumala häntä siunatkoon
- Anonyymi
Miks muka veistäsin puu akkaa. Pillua saa yllin kyllin ja kassit on niin isot että voi ruikkia mälli joka pilluun yhdellä pökkäsyllä.
- Anonyymi
Siinäpä pitäs olla oikea voiman pesä kullin varressa jos joka kylän toosan meinaat ruikkia.
- Anonyymi
Siitä puhe mistä puute. Hullut on hulluja se on ihan fakta
- Anonyymi
Hullun pillu on pilluista hulluin.
- Anonyymi
Kansalaisopistossa alkaa puutyökurssi jossa aiheena ovat mm. kyselijän takapuoleen tappien vuolemista, puuhevosten pyllyreikin sorvausta ja sen semmoista puhde töitä
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623077
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802353
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402006- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311529