Olen jo 59 vuoteen ehtinyt rehevä nainen. En usko että yhdelläkään tutullani posliini.
Onko noloa jos sheivaan posliiniksi?
14
538
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa herkulliselta. Olisipa kiva antaa kielihoitoa sinun poslarillesi. M61.
Vaimoni oli posliinina vielä lähellä 80, kunnes emme enää jaksaneet saunoa emmekä sheivata. Sitä ennen eivät mies-, eivätkä naispuoliset saunavieraat moittineet, mutta ihastusta vaimoni kauneus aiheutti. 🌹👀
- Anonyymi
Älä sheivaa posliiniksi,kyllä ikäiselläsi naisella on siistitty kolmio tai kiitorata paljn kiihottavampi. M 58
Ei ole yhtään noloa. Pikemminkin ihanaa ja kiihottavaa. Anna mennä vaan!!
- Anonyymi
Toimi niin kuin itsestä tuntuu parhaalta.
- Anonyymi
Kuulostaa ihanan kiihottavalta. Itse olen reilun vuosikymmenen nuorempi, mutta aina posliini. Mieheni rakastaa sitä. Tiedän, että muutkin miehet ovat hulluna siihen. Jatka samalla linjalla.
- Anonyymi
Hei ei se ole yhtään noloa. Kirjoita minulle olen 55v mies
- Anonyymi
Meillä vaimo ja minä oltu poslareita noin 45 vuotta. nyt ollaan jo 80v ja vieläkin posliini. Eikä ole kukaan tullu moittimaan esim, kylpylöissä. Joten ole ihan vaan reilusti posliini .
- Anonyymi
Et kait sä tuttuja tai ketään muutakan varten sheivaa, vaan iyseäsi varten, jos niin haluat.
Sillo ku oli tiedossa vierailu puolin tai toisin, oli vielä lisäseivaus Veet-voiteen kera, niet ennestäänki sievä vittu oli ku enkelillä. Sehän se just laatua on, kun voi ilostuttaa samalla TOISEN. 🌹👀
Ei todellakaan. Olisi ihana nähdä.
Sehän on kiihoitavaa varsinkin kun olet muodokas uuuuuh
- Anonyymi
Ei todellakaan, jokaisen aikuisen pitäisi elää omin tavoin ilman että miettii mitä muut minusta ajattelee / on mieltä,
Miksi aikuisista on niin paljon näitä mitä muut jokainen elää itselleen ei naapurille.
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154