Tiedätkö millä nimellä suklaapatukoita, kauppaketjuja yms. kutsuttiin ennen? Tee visa ja katso tulos.
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009912239.html
Oma tulos: 8/10
Brändivisa
30
282
Vastaukset
Kiva visa. Kyllähän minä nuo muistan. Yksi huti.
9/10Norppa83 kirjoitti:
Tosi hyvä tulos!
Testaan laittaa emojia. Ne eivät äsken onnistuneet. 😃🍭🍬 ..testing, testing..
tosi.typy kirjoitti:
Testaan laittaa emojia. Ne eivät äsken onnistuneet. 😃🍭🍬 ..testing, testing..
No, nyt ne tuli. Mitähän tää kone taas temppuilee? 🤔
Kiitti kivasta visasta! 😊tosi.typy kirjoitti:
No, nyt ne tuli. Mitähän tää kone taas temppuilee? 🤔
Kiitti kivasta visasta! 😊Ole hyvä vaan =)
- Anonyymi
"Tuloksesi: 9 / 10
Nyt saa tuulettaa!
Kuka muu muka kuin sinä saat tässä testissä kaikki – tai melkein kaikki – oikein! Suosittu visailujuontajakin (kuvassa) olisi ylpeä. Pitäisikö sinun osallistua Haluatko miljonääriksi -ohjelmaan?"
Hampurilaiset eivät ole mun vahva alueeni. En käy ikinä hampurilaispaikoissa. 🙂 Suklaapatukkaa en tiennyt ja matkatoimistoa eli 8/10. Minusta huono brändijuttu, sillä käsitteli vain lopettaneita brändejä! :(
- Anonyymi
Minun tulos 7/10 oikein.
Matkatoimisto ja pikaruokaketju eivät olleet tuttuja tai eivät ainakaan muistaneet mieleen. 🙂
Tuloksesi: 8 / 10
Nyt saa tuulettaa!
Kuka muu muka kuin sinä saat tässä testissä kaikki – tai melkein kaikki – oikein! Suosittu visailujuontajakin (kuvassa) olisi ylpeä. Pitäisikö sinun osallistua Haluatko miljonääriksi -ohjelmaan?- Anonyymi
Kaikki meni oikein. Mutta pari noista viimeisistä meni mutulla.
9/10 ja nyt kipinkapin sinne nukkumaan.😄.
6/10. Pari oli semmoista, että olisin melkein valinnut sen oikean vaihtoehdon.
7/10 Suklaat ei ihan ole ydinosaamisaluetta.
- Anonyymi
8 oikein mullakin. Aika normi tulos meillä ikälopuilla. Jos ei hätäilisi, niin voisi mennä kaikki oikein.
>simiti< 10/10.. tää oli kerrankin helppo. Tiesin kaikki, ei tarvinnut arvailla.
Kiitos kivasta visasta!Norppa83 kirjoitti:
Hieno tulos!
Ole hyvä vaan =)No kivaahan se on joskus jostakin visasta vetää täydet pojot. En yleensä pärjää näissä visoissa. Mutta kivoja nää on kuitenniin.
Pikku-pirpana kirjoitti:
No kivaahan se on joskus jostakin visasta vetää täydet pojot. En yleensä pärjää näissä visoissa. Mutta kivoja nää on kuitenniin.
Jep. On se kivaa, jos saa kaikki oikein.
8 .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716