Mul on nyt semmone tilanne et oon vähä niinku ihastunut varattuun. Tosin en oo kyl ikinä jutellu sille niinku keskenää, ilman et ollaa kaveriporukois mut se on vähäniinku hallwaycrush. Oon joskus iltasin keskustas nähny ku mun kaveriporukas jotku tuntee sen frendei ja sit me välil nähää. Se on vähä vanhempi ja sil on tyttöystävä. Mun frendit aina vannoo et ”kyl ne viel joku päivä eroo ja sä saat sen” mut mä kyl vähä epäilen. Ain ku nään sen koulus must tuntuu et sulan. Frendit sanoo et se ain kattoo mua ku mennää ohi. No mut mitä mielt jengi o
Onks ok jos tykkää varatusta?
Anonyymi-ap
2
155
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olin suhteessa varattuun pari vuotta ja oltiin jopa salaa kihloissa.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18057273r
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657