Moi hei oon ihastunut yhteen meijän luokan tyttöön oon siis 11v eli 5lk. Miten aloittaa seurustelu. Ollaan pelattu robloxii yhes ja puhuttu discordissa samalla ja sil on toinen parempi kaveri joka on muute saman niminen ku minä. Mut se tyttö kerto et se toinen poika oli joskus ihastunut siihen mut se oli onneks sanonu et me ollaan pelkästään kavereita. Siis silloin toiselle pojalle. Miten kysyä ku en haluis et jos se sanoo ei nii menetetään kaverisuhde. Voisitteko pls vastata
Miten aloittaa seurustelu.
Anonyymi-ap
3
407
Vastaukset
- Anonyymi
No oisko vinkkiin hei
- Anonyymi
Vietä hyvää aikaa mielitiettysi kanssa kerran voit ja ole tyytyväinen tilanteeseen.
Ole aito, rehti oma itsesi. Seurusteluasioilla ei ole kiire, olette vielä nuoria. Parhaimmillaan asiat vain etenevät/syvenevät seurusteluksi ajan kanssa sen kummemmin suunnittelematta kunhan toiseen tutustuu paremmin. (Voit tosin "koettaa kepillä jäätä" eli testata romanttisilla asioilla, mitä mieltä mielityttösi olisi seurustelusta jos pelkkä ystävyys ei riitä.)
- Anonyymi
Mee puhuu sille. Ite oon 15 ja seurustellut mun poikkiksen kaa melkeen kaks vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647