Ainakin seksitreffeillä Pohjois-Karjalan alueella on uskomattoman paljon feikki ilmoituksia. "Nainen etsii miestä".
Saako ne jotakin tyydytystä, kun sähköpostiin kilahtaa vain edes jotakin ja voi sit vetää handuun?
Yleensä niissä lukee, että kertoisitko jo heti eka viestissä itsestäsi ja fantasioistasi.
Tästä sen jo tietää jonkun runkkarin kirjoittamaksi. Yhteystietona vain joku kik tai yhteyslomake.
Väistäkää näitä, niin ne häviää täältä foorumilta.!!
Mistä näitä feikkejä sikiää?
Anonyymi-ap
4
537
Vastaukset
- Anonyymi
Kun lopetin hommat, olen jokusen laittanut noita. Ehkä kaksi. Katselen ja naureskelen.
- Anonyymi
Sulle nyrkkikyllikki ei tipu muuta kuin eioota ja pieksun loisketta buaahaa
- Anonyymi
Katos nyrkkikyllikkiä tollanen sulla mielessä peräkamari touhuissasi. Oletko ihan ite keksinyt tuon nimes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos nyrkkikyllikkiä tollanen sulla mielessä peräkamari touhuissasi. Oletko ihan ite keksinyt tuon nimes.
Sää mää ja bää on nyt nyrkkikyllikki peräkamari poika buaahaa
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645